MSI P4 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hei. har sett litt på denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=JTME740K&mcat=c194 nokon som he erfaringer med den? og nokon som veit om alternativ? (gjerne med USB/FIREWIRE/LAN) er denne domene basert?? å er det vanleg at dei er? kan desverre alt forlite om dette her. takker for all respons Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Håper du er klar over at det er et kabinett du linker til. Men hvis du har en harddisk og skal sette den inn i kabinettet funker det nok fint. Du trenger bare dele disken etter den er koblet til PC'n så kan andre på nettverket finn den og lese eller legge ting inn på den (hvis du har valgt dette under "deling"). Du kan også bare koble den til en LAN-port på routeren og folk kan se disken din. (tror jeg) Endret 13. desember 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
MSI P4 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 er heilt klar over at det bare er eit kabinett... er vel faktisk det eg er ute etter og, så beklager at eg ikkje var tydligare på det i innlegget mitt... vil prøve å spesifike det litt meir.. er klar over at det er å plugga den i, så kan folk på netverket se den å lese filer å slikt... men det som eg er meir interisert i, er kva muligheter ein har til å begrensa, å administrera denne boksen. dette skal være plass for backup, så det er serdeles viktigt at kun dei som skal komma inn, kommer inn.. og at han er stabil. backup er noko ein ikkje vil musta. vil takka for inspelet, å håper på fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå