swirix Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hei, plutselig uansett om jeg spiller, ser på film og jeg trykker på Windows knappen, blir liksom alt trykt inn sånn at bare halve skjermen vises. det er plagsomt og er sikkert noe feil med hwen.. jeg har rimelig nytt system, og det er klokka. noe jeg kan gjør? plz raske svar takk Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kan godt hende det er massiv artifacts. Dropp OC og se hva som skjer.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 kan du ta en print screen? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 okei! kan jeg bare ta og bruke asus programmet som følger med da? eller går det bare på cpuen? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 jeg skal ta print screen når det skjer...; ) det er akk som at halve skjermen (nedere delen) blir pressa opp sånn at alt som er på skjermen går opp i den øverste halvdelen av skjermen og resten blir tom.. Lenke til kommentar
swirix Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 hva skal jeg trykke på i bios for og droppe OC? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 "Load default settings", om den posten er i Bios-lista kan den være grei, har nett testa den selv Fikk maskina opp og gå igjen , neppe nødvendig med OC for og lese forumet her? - Dropper OC nå, hva skal eg med 150 poeng mer enn uklokka i 3DM 06? Lenke til kommentar
swirix Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 yeah tror det går mye bedre nå : ) tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå