lenny25 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har prøvd flere ulike programmer til dette formålet men uten vellykket resultat. Kan noen være så snill å anbefale et program for å gjøre dette? Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Har vært veldig fornøyd med DVD2SVCD .. du må i tillegg ha TMPENC installert.. Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det står en forklaring på dette her;; http://www.hjelperdeg.net Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Nå prøvde jeg å følge den guiden på hjelperdeg til punkt og prikke men det funker fortsatt ikke. Dvs, jeg har laget en mpeg-fil, men hverken mediaplayer eller dvdpplayer2.0 klarer å gjenkjenne formatet. Mediaplayeren søker etter codec i databasen men finner selvfølgelig ikkeno. Har installert alle codecene på hjelperdeg.net, dvs. divx3.11, divx4, og divx5. Har også installert Nimo Codec pack. Jeg fikk dog en feilmelding en gang når jeg startet VirtualDub om at en av codecene var en hacket versjon. Kan dette være Nimo Codec pack? Begynner å bli mektig frustrert!! Vær snill å hjelp meg! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Glemte forresten å si at jeg kjørere XP pro hvis det skulle ha noe å si..... Lenke til kommentar
mackforever Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg bruker et snedig lite program kalt TMPGEnc Funket som bare juling hos meg første gang jeg testa det Her er en side med forklaring på hvordan du går fram samt link til nedlasting av programmet: http://www.vcdhelp.com/tmpgencsvcd.htm [ Denne Melding var redigert av: mackforever på 2002-11-21 05:23 ] Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Hvilke codecs har du installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå