Empire of the Sub Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Jeg skal gå til innkjøp av et AKG K 26 P headsett. Jeg har surfet litt rundt på internett og det ser ut som det kun selges på norske nettbutikker, dette kan da ikke være sant ? Blir nesten sur. Noen som vet om jeg kan finne det i noen-som-helst vanlig butikk i Oslo ? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Vet at HI-Fi center kjeden fører de. Har butikk i Oslo. Lenke. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hmm, dem ligger ikke under Produkt - headsett.. Men skal sjekke ut butikken Takker Edit: Sjekket ut nettkatalogen dems. Der var den Endret 13. desember 2006 av jhj Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Direkte lenke. Vet da ikke om de finnes i butikken i Oslo Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Kjøpte selv AKG hos immerslund musikk i bånn av trondheimsveien for et par uker siden, men jeg kan ikke huske å ha sett K 26 P der.. -edit- en kompis av meg kjøpte visst sine K26P der for 400 spenn, så de har dem. Endret 13. desember 2006 av frohmage Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Feilpostet....... Endret 13. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Svarer kanskje litt seint, men jeg kjøpte mitt AKG K141 hos Expert, de fører det i alle fall i Arendal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå