Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Noen som ønsker en liten utfordring? Bilde skal fungere som en cd cover og må derfor være i størrelsen 120x120mm Her er resultatet mitt, men jeg ønsker noen andre kan lage en bedre. Denne lagde jeg tidligere i PhotoDraw, noe som jeg ikke har tilgjengelig lenger. Har derfor kjøpt PhotoShop, men har dessverre ikke tilstreklig kunnskaper til dette programmet enda. Kan eventuelt også betale noen kroner for jobben, men det er kanskje ikke tillatt her på forumet? Kovret skal ligne det kjente ”Walk Of Fame” som vi finner i Hollywood, hva angår utforming, tekstur og farge. Men ønsker navne ”Dj Charlie” i stjernen istedenfor f.eks. ”Sylvester Stalone” og "Walk In Fame" istedenfor "Walk Of Fame" Logo’n i midten av stjernen må også være annerledes, her ønsker jeg noe som ligner en vinyl plate m/en stift over. Her er det noen linker om Walk In Fame http://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Walk_of_Fame http://de.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Walk_of_Fame På forhånd TAKK! Endret 14. desember 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gjorde et lite forsøk. Ikke helt fornøyd. Skal perfeksjonere plata i midten i morgen. Pluss Pluss forskjellige endringer av farger = Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Slett ikke så værst... men hadde det gått and å fått skriften litt tydligere? Endret 13. desember 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Litt tydeligere, kanskje? Var ikke så lett å få den plata i midten noe særlig bedre. Har brukt laangt tid, men får det ikke til. Sorry. Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Knut, den var jo kjemebra da.. =) Til trådstarter: Cover, ikkje kover.. *pirkepirke* Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Slettes ikke verst.... Knut, den var jo kjemebra da.. =) Til trådstarter: Cover, ikkje kover.. *pirkepirke* 7503970[/snapback] Fornøyd nå?? he he! Har forsøkt selv, uten noe bedre resultat. Endret 14. desember 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva med å prøve å klippe og lime bokstaver fra andre walk of fame personer om til DJ Charlie? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Laga en fra scratch med photoshop.. Dunno, kanskje brukbar? Endret 15. desember 2006 av Fez Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Laga en fra scratch med photoshop..Dunno, kanskje brukbar? 7510224[/snapback] Meget bra... Men synes kanskje bakgrunnen og stjernen har en litt høy tetthet... vis du forstår?? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Her har du RAW-fila så kan du få fikse rundt walkinfame.rar Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Her har du RAW-fila så kan du få fikse rundt walkinfame.rar 7517398[/snapback] RAW?? hva er det og hvordan åpner jeg den? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Her har du RAW-fila så kan du få fikse rundt walkinfame.rar 7517398[/snapback] RAW?? hva er det og hvordan åpner jeg den? 7524707[/snapback] Åpne den i Photoshop.. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hmmm. Merkelig... Hvorfår får jeg ikke åpnet den i PhotoShop?? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 He He! Fant det ut nå... Hadde ikke Winrar lagt inn. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Var ikke lett dette... Takk for malen jeg fikk Fez, men min ble ikke noe bedre den heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå