J@cob Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 syke syke folk, se her tenk på sex generelt (med et menneske) så når du har dette bildet i hodet så går du rett over til å tenke på en valp. Nå hva slags syk person kan være i stand til å koble disse to?? Så syke atte. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 For de som er interessert i en dokumentarfilm om emnet er filmen Zoo verdt få med seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 har du link? om det er en dokumentar så er det etter min oppfating ikke imot rettningslinjene å linke. Kan hende jeg tar feil da.... spørs på filmen Lenke til kommentar
parleur Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kjenner en del som har tatt dyr, både esel og hest! Jeg kan noenlunde forstå de at de vil prøve, og jenter er ikke så kåte som menn og er man desperat så må man. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så rart... de eneste som innrømmer zoofilitet jeg kjenner er jenter Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kjenner en del som har tatt dyr, både esel og hest! Jeg kan noenlunde forstå de at de vil prøve, og jenter er ikke så kåte som menn og er man desperat så må man. Minner meg om en kamelvits jeg hørte en gang... Men det blir jo helt off-topic å ta den her. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hvis dyresex hadde vært lov, hadde nok bikkje salget økt en del. hadde blitt som prostitusjon. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dyresex er like sykt som pedofili. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hvis dyresex hadde vært lov, hadde nok bikkje salget økt en del. hadde blitt som prostitusjon. Rart, siden det er lov så vidt jeg vet. Så lenge dyret ikke blir skada Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hvis dyresex hadde vært lov, hadde nok bikkje salget økt en del. hadde blitt som prostitusjon. Rart, siden det er lov så vidt jeg vet. Så lenge dyret ikke blir skada Kilder? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det finnes ingen lover om emnet i norge, utenom lovene som gjelder mishandling av dyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hvis dyresex hadde vært lov, hadde nok bikkje salget økt en del. hadde blitt som prostitusjon. Rart, siden det er lov så vidt jeg vet. Så lenge dyret ikke blir skada Kilder? http://www.dyrebeskyttelsen.no/pressemeldi...8_dyresex.shtml Og er bare å se her: http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Gjest Gjest- Nasty! Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Spør du meg er dette med dyresex helt forkastelig, uansett om det er "lov" eller ikke. Jeg tenker på dette på lik linje som pedofili. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jepp, man skal være ganske borte i natta for å kunne begå enten pedofili eller dyresex, begge inngår i at du har sex med en uforstående part. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nå er det litt forskjell på å tre et hamster over kølla og la en hund humpe deg, men weird og ekkelt syntes jeg det er, uavhengig om dyret lider eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg