Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tanker rundt dyresex

Gjest Djurkungen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi der er begge individ klar over hva som skjer, hvis ikke det er voldtekt da.

edit: ikke minst har begge samtykket.

7643307[/snapback]

Gir det engang mening å snakke om voldtekt når det er dyr? Det er hevet over enhver tvil at dyr ikke har i nærheten av de samme rettighetene som mennesker, og ei heller like avansert åndsliv.

AtW

Lenke til kommentar
Gir det engang mening å snakke om voldtekt når det er dyr? Det er hevet over enhver tvil at dyr ikke har i nærheten av de samme rettighetene som mennesker, og ei heller like avansert åndsliv.

AtW

7643438[/snapback]

Jeg snakka om de homofile som samtykket. Dyr kan jo ikke samtykke, ikke som vi forstår det engang. Derfor er dyresex galt.

Lenke til kommentar

AtW

7643438[/snapback]

Jeg snakka om de homofile som samtykket. Dyr kan jo ikke samtykke, ikke som vi forstår det engang. Derfor er dyresex galt.

7643607[/snapback]

Vi gjør mengder av handlinger mot dyr som ikke samtykker, hva gjør dyresex annerledes?

AtW

Lenke til kommentar
Jeg tror dyrene føler stimulansen av kjønnsorganene, og det er jo ikke noe vondt for de, snarer tvert imot?

7643652[/snapback]

Så da burde vi bare oppfordre til dyresex da, for det er godt for dyrene? :ermm:

Er det noen av dere som "forsvarer" dyresex som har dyr dere har et godt forhold til (altså, et normalt forhold)? Jeg har en hund, og når dere snakker om hundesex, så blir jeg bare småkvalm.

Lenke til kommentar
Er sikkert mulig å utføre seksuelle handlinger med babyer også, de samtykker ikke de heller.. Og de trenger ikke nødvendigvis få vondt av det.

7643651[/snapback]

For det første er det vel god grunn til å anta at barn får vondt. I tillegg så er det vanlig å behandle mennesker helt annerledes enn dyr, er du imot det? Spiser du ikke kjøtt, eller egg? Er du imot kjæledyr? Om du svarer ja på en av disse så er vel også du av den meningen at mennesker bør nyte en større beskyttelse enn dyr?

AtW

Lenke til kommentar
Er sikkert mulig å utføre seksuelle handlinger med babyer også, de samtykker ikke de heller.. Og de trenger ikke nødvendigvis få vondt av det.

7643651[/snapback]

For det første er det vel god grunn til å anta at barn får vondt. I tillegg så er det vanlig å behandle mennesker helt annerledes enn dyr, er du imot det? Spiser du ikke kjøtt, eller egg? Er du imot kjæledyr? Om du svarer ja på en av disse så er vel også du av den meningen at mennesker bør nyte en større beskyttelse enn dyr?

AtW

7643724[/snapback]

Behandle mennesker helt annerledes enn dyr, ja...altså; ikke ha sex med dyr. Babyer kan jeg ikke se har noe med saken å gjøre, de er babyer!

Lenke til kommentar

Mennesker har sex med hverandre, dyr har sex med sin egen rase.

Personlig synes jeg det er kvalmt, men det er da min mening. Om noen nyter det er det samme for meg. Men når dere begynner å forsvare dyresex med at vis man ikke skal synes det er greit, så kan man stoppe å spise kjøtt, egg +++. Hvor har dere det fra? Så visdt jeg vet, ligger det i menneskers natur å spise kjøtt, mange er avhengig av dyr for å overleve. Går utifra at dere selv stapper i dere kjøtt, egg ++.

Personlig synes jeg dette blir for dumt, du liker ikke dyresex, stopp å spise kjøtt.

btw: Jeg ville ikke spist gris viss jeg viste at den kanskje hadde hatt sex med et menneske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...