Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tanker rundt dyresex


Gjest Djurkungen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imo så er dyresex helt sykt! Jeg mener det blir helt feil å tvinge dyrene til ting de ikke vil.

7498673[/snapback]

Da regner jeg med at du ikke spiser kjøtt?

 

Ellers synes jeg denne debatten er litt preget av at dyresex er heselelig, og at folk derfr automatisk er sterkt imot,har det noe å si? Er det ikke hvor mye dyrene plages (et kontra nytteverdig) som burde være det vesentlige? Burde vi ikke se over det faktumet at det er ekkelt når man skal bestemme hvor lovlig det burde være?

 

AtW

7498701[/snapback]

 

Det er jo kjent at det bare er mennesker og delfiner som har sex fordi det er artig og godt. Dyr generelt gjør det fordi det er instinkt. Så hvis mennesker har seg med dyr mener jeg bestemt at det er mot deres vilje og at de ikke har noe nytte av det.

 

Og ja, jeg spiser kjøtt, men det er dyr som har blitt humant slaktet og ikke pint av folk med perverse idèer. Det går som regel fort og smertefritt å slakte et dyr, mens "voldtekt" blir noe annet.

Lenke til kommentar
Imo så er dyresex helt sykt! Jeg mener det blir helt feil å tvinge dyrene til ting de ikke vil.

7498673[/snapback]

Da regner jeg med at du ikke spiser kjøtt?

 

Ellers synes jeg denne debatten er litt preget av at dyresex er heselelig, og at folk derfr automatisk er sterkt imot,har det noe å si? Er det ikke hvor mye dyrene plages (et kontra nytteverdig) som burde være det vesentlige? Burde vi ikke se over det faktumet at det er ekkelt når man skal bestemme hvor lovlig det burde være?

 

AtW

7498701[/snapback]

 

Det er jo kjent at det bare er mennesker og delfiner som har sex fordi det er artig og godt. Dyr generelt gjør det fordi det er instinkt. Så hvis mennesker har seg med dyr mener jeg bestemt at det er mot deres vilje og at de ikke har noe nytte av det.

 

Og ja, jeg spiser kjøtt, men det er dyr som har blitt humant slaktet og ikke pint av folk med perverse idèer. Det går som regel fort og smertefritt å slakte et dyr, mens "voldtekt" blir noe annet.

7503495[/snapback]

 

Tror du dyrene frivillig lever innstenkt i hele sitt liv? (eller at de synes det er hyggelig) Og hva får deg til å mene at alle dyrblir pint av dyresex? De fleste husdyr er store nok til at jeg vil anta det ikke er noe problem, en ku tåler feks helt fint at man stikker inn en hel arm, en penis blir neppe så ille. Jeg er enig at det ikke bør tillates om dyrene er så små at de får smerter og skader, hva med når det ikke er tildelle?

 

AtW

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er ekstremt tabu er fordi det er en såpass unormal handling i et sensitivt tema som sex.

 

Så lenge vi hadde vært 100% sikre at de ikke-menneskelige dyrene ikke hadde noe imot det så er det helt greit for min del. Jeg blander meg ikke oppi hva folk skal gjøre sålenge det ikke kommer noe skade av det.

 

Dessverre tror jeg det er veldig vanskelig å bli sikker nok på hva f.eks hundene syns om det.

Lenke til kommentar
Herregud sier jeg... folk som gjør dette  skulle blitt satt inne.. selvfølgelig vil ikke hunden f. eks dette.. det handler bare om perverse ekle mennesker som ikke klarer å få seg no av sin egen art.. usmakelig.

7504893[/snapback]

gjør et søk på beastiality, som er internutrykket for zoofile på nettopp det. Les igjennom forum og lignende, og du vil finne at de faktisk er forelsket i hundene sine, er monogame med dem og er veldig optatt av at hunden også skal ha det godt.

De gjør dem opphisset, og utfører bl.a. oralsex på dem kun for hundens nytelse.

 

Med kvinnelige zoofile er det naturlig nok veldig vanlig å la hunden penetrere bakfra. Tror du hunden hadde gjort dette om den ikke likte det og ville det selv?

 

Jeg finner det også merkelig å tenne på dyr, men du bør alltid sette deg inn i ting før du uttaler deg om dem.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at dette er psykolog-mat. Seksuelle avvik vil alltid finnes. Og det vil alltid finnes teser og teorier om årsakene. Jeg vil påstå, uten å være belært innen temaet, at oppvekstvilkår har alt å si på dette området.

7500333[/snapback]

Dette heter jo zoofili, men er det egentlig en seksuell legning? Hvis det er det, kan man jo ikke påstå at det er psykoligimat. Det blir jo det samme som å si at homofile er syke i hodet, noe jeg tror vil fremkalle en del flaming. Rart at zoofile ike nyter samme beskyttelse. :hmm: Skjønt folk som lever i "parforhold" med hunden sin, eller tiltrekkes av dyresex i det hele tatt, IMO virker skrudde, er det bel neppe deres egen "feil". Folk som mener zoofile burde skytes er kanskje hakket mer skrudd enn hatobjektene sine.
Lenke til kommentar

En dobbeltpost er slettet. Usikker på hvordan post nr. 2 havnet her, siden det var lang tid imellom dem, og den siste manglet en halv setning...

 

Edit: Dette er ikke en religionstråd. Om dere tror eller ikke tror er i denne sammenheng saken uvedkommende og trenger ikke kommenteres. En post slettet.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at dette er psykolog-mat. Seksuelle avvik vil alltid finnes. Og det vil alltid finnes teser og teorier om årsakene. Jeg vil påstå, uten å være belært innen temaet, at oppvekstvilkår har alt å si på dette området.

7500333[/snapback]

Dette heter jo zoofili, men er det egentlig en seksuell legning? Hvis det er det, kan man jo ikke påstå at det er psykoligimat. Det blir jo det samme som å si at homofile er syke i hodet, noe jeg tror vil fremkalle en del flaming. Rart at zoofile ike nyter samme beskyttelse. :hmm: Skjønt folk som lever i "parforhold" med hunden sin, eller tiltrekkes av dyresex i det hele tatt, IMO virker skrudde, er det bel neppe deres egen "feil". Folk som mener zoofile burde skytes er kanskje hakket mer skrudd enn hatobjektene sine.

7511131[/snapback]

Zoofili er legning, ja.

Men at de ikke nyter samme beskyttelse/respekt som homofile har nok litt samme grunnlag som at pedofili dømmes nedenom. Det er såpass langt fra normen, at de aller aller fleste har null forståelse for det.

 

At de som vil skyte zoofile er mer skrudd enn de zoofile er jeg fullstendig enig i.

 

edit: formulering

Endret av toth
Lenke til kommentar

Ja til dyresex. Heterofili er lov, homofili er lov, å knulle trær er lov(?) så hvorfor skal ikke dyresex være lov? Når katten maler og ikke logrer med halen er den fornøyd. Hunden er menneskets beste venn så hvorfor kan den ikke være menneskets beste kjæreste?

 

Prostituerte vil ikke ha sex, men de gjør det pga penger, damer med lav selvtillit lar seg bli pult hvis gutten overtaler de. Dyr som ikke vil ha sex kan nok få sagt ifra.. har du noen gang slost med en katt? De klorer noe forferdelig og vaskerdu ikke såret etterpå blir det infisert.

Ja til valgfrihet ja til dyresex

Lenke til kommentar

Vis man først skal si ja til dyresex (la oss si at dette blir lov) så burde det vel være en begrensning på hva som er "lov". Klarer ikke helt å se for meg at det er til "en hamsters beste" å ha sex med en mann. *øh*

 

Vis du også tenker at det er livsfarlig og ha sex med en ku (tenk deg at kua setter seg) så burde vel dette også vurderes?

 

Men, folk prøver jo bdsm (som også kan vurderes som farlig) så egen sikkerhet har kanskje ikke noe å si?

 

Uansett hva som skjer, synes jeg ikke dyret skal lide.

 

Det ble sagt at vis du sloss med en katt, så klorer den deg...

Tenk deg at man har sex med fks en mus, vis de ikke liker seg begynner de også å klore. *Ehh* Litt utrivelig? Mye nerver der nede, hos begge kjønn ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg reagerer på mye av det som blir sagt i denne tråden. Såvidt jeg veit er det ingen (grundig og nøytral) forskning som støtter at fetisjer/legninger har noe slags grunnlag i oppvekst. Hvis det er så mange som skjønner det med homofili, hvorfor ikke zoofili? Zoofile kan ikke noe for at det er sånn de er laget, de har sannsynligvis hatt disse følelsene i en god stund.

 

Det er ikke noe som heter seksuelle avvik. Det er noe en person burde kunne i år 2007.

Lenke til kommentar

Dyresex er vel strengt tatt ganske heslig spør du meg. Når du må springe rundt etter geita, med ballene innskrumpa og tissen i stram givakt, for deretter å holde den kraftig nede for å presse inn saken, kan vel strengt tatt ikke oppleves som normalt verken for geit eller menneske.

 

Hvordan ville du reagert om du hadde blitt jaget av en elefant med rambo stå, presset i bakken og tatt bakfra mot din vilje? Du hadde vel blitt forbanna, sår i stussen og irritert, og elefantens hode hadde vel endt opp på veggen fortere enn svint.

 

Samt, det er vel ikke akkurat naturlig for noen dyrearter å ha sex på kryss av artene, og det er vel derfor geita springer unna når du nærmer deg.

 

Men som vitsen sier, hvorfor har skottene kilt? For en sau kan høre en buksesmekk bli åpnet på mils avstand.

Lenke til kommentar
Samt, det er vel ikke akkurat naturlig for noen dyrearter å ha sex på kryss av artene, og det er vel derfor geita springer unna når du nærmer deg.

7638728[/snapback]

Jasså? Hvordan vet du at dyret ikke føler stimulanse som oss mennesker? Det finnes forskjell blant mennesker når det gjelder størrelse på både vagina og penis. Og sammenligne sex mellom en mann og en geit, med en elefant og mann viser bare hvor usaklig du er.
Lenke til kommentar
Det er jo kjent at det bare er mennesker og delfiner som har sex fordi det er artig og godt. Dyr generelt gjør det fordi det er instinkt. Så hvis mennesker har seg med dyr mener jeg bestemt at det er mot deres vilje og at de ikke har noe nytte av det.

 

noen arter av Aper har også sex fordi det er digg

Lenke til kommentar
Det er jo kjent at det bare er mennesker og delfiner som har sex fordi det er artig og godt. Dyr generelt gjør det fordi det er instinkt. Så hvis mennesker har seg med dyr mener jeg bestemt at det er mot deres vilje og at de ikke har noe nytte av det.

 

noen arter av Aper har også sex fordi det er digg

7639456[/snapback]

Og hvorfor skulle hunder drive å jukke på beina til folk om ikke de var kåte?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...