Gå til innhold

Trenger hjelp til og se xhtml sider på IE

Anbefalte innlegg

Hei,

Som emnet sier, jeg har et dilemma.

Jeg trenger og få tak i xhtml side via IE som browser.

Formålet er og teste en wap løsning som kjører på xhtml og https.

Som dere sikkert vet får man ikke kjørt xhtml sider på IE. Kun på opera og mozilla. Jeg har også søkt etter emulatorer på nette uten hell.

Utfordringen er at jeg skal på et lokalt nett og kan derfor ikke bruke en hvilken som helst pc. Videre kan jeg kun bruke IE. Finnes det noen alternativer, eller noen som vet om wap emulator som tar https sider?

Eller om det kan kodes inn i en html side på noen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei xhtml har forsatt samme filendelse bare annen doctype, noen tags som ikke er lov og alt skal være med liten skrift og alle tagger må lukkes. ser ikke problemet med xhtml i ie6 trodde jeg hadde brukt det før.

hva med en oppdatert nettleser på en minnepenn?

Lenke til kommentar
nei xhtml har forsatt samme filendelse bare annen doctype, noen tags som ikke er lov og alt skal være med liten skrift og alle tagger må lukkes. ser ikke problemet med xhtml i ie6 trodde jeg hadde brukt det før.

hva med en oppdatert nettleser på en minnepenn?

7501792[/snapback]

Nei ikke vet jeg hvorfor det ikke funker.

Men har hverken ie 7 eller ie6. Sitter på windows 2000.

Dette er er ganske strengt jobb nettverk, bla derfor jeg ikke kan legge inn opera.

og tro meg sider som er krypterte med ssl og kjører xhtml fungerer ikke på ie 6.0 eller ie 7.0 bla fordi siden består av jhtml filer som ie ikke klarer og håndtere.

Jeg tror jeg har en viss aning om hva jeg snakker om, men kansje vanskelig og forklare, da jeg ikke kan si hvilken side dette er snak om. Men jeg har prøvd og det funker ikke i ie med wap løsningen jeg snakker om:)

Endret av Zafar Iqbal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...