Gå til innhold

Når kommer hybrid-diskene?

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier så lurer jeg på når hybrid-diskene kommer.

Har tenkt å kjøpe bærbar pc når vista kommer og siden vista kan utnytte hybrid-disker tenkte jeg kanskje å vente med å kjøpe til hybrid-diskene kommer.

Men kan ikke vente altfor lenge siden jeg har tenkt å bruke pcen til en del skolearbeid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ser ikke helt det store nyheten med dagens "hybrid" disker...

Kommer det pålitelige disker med ok kapasitet og hastighet som ikke utvikler varme eller støy av noe slag kan man jo derimot kalle det et fremskritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

"Nyheten" er vel raskere oppstart etter "sleep" samt mindre energiforbruk mht skriving/lesing til flashminne istedenfor HDD, noe som fører til lengre batterikapasitet. Noe som SÅRT trengs i laptoper!

quote]

Ahh.. laptoper... ikke min ting... ja, ja - sikkert nyttig.

Ps; har en laptop men den er alltid kobla til strømnettet (selv i bilen). Gammal DELL, levetid med kun batteri er ca. 3 min :!:, funker dog ok som GPS og krisebuk på hytta ol.

Lenke til kommentar
Ifølge denne artikkelen vil de komme omentrent samtidig som MS Vista. Samme siden har også en annen artikkel som kan tyde på at den tradisjonelle HDD'en er på vei ut.

7496351[/snapback]

Ser bra ut...

Men spørsmålet er hvor lang tid det tar før det kommer laptoper med hybrid-disker :hmm:

Men tror også det tar litt tid før det kommer laptoper med ferdiginnstalert vista og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...