Brusfantomet Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hallo der, jeg lurte på hva dere ville si er en fair pris på en pc med følgende specs: CPU: x2 4400+ GPU: 7800 GT (to stykker i SLI) RAM: 2 OCZ PLatinum 1 GiB (2 3 2 5) HK: Asus A8N-SLI Deluxe PSU: Termaltake 680 Watt Lyd: Creative Audigy 1 Drev: Nec 3500A dvd brenner og LG dvd leser Chasis: Chifetec matrix (samme som dragon, bare penere front) skjerm: Nec multisync 1770 NX Hardiskene har jeg tenkt og fortsette og bruke og sette inn i en ny pc hvis jeg selger denne. lurer også på om det hadde vært lurt og putte i en Hdd(320 GB eller no), mus (kjøpe ny), tastatur (har noen gamle standard eller kan kjøpe nytt) og orginal Win og prøve og slege det med det i stedenfor, hvor mye kunne man tjent på det? Takker for svar Edit: Vurderer og legge ved win slik at jeg kan få solgt det før jeg kjøper med ny pc med vista (satser på at det blir bra) Jegg ville ha slogt pcen (med win og tastatur men uten hdd og mus) til ca 7500. ok? Endret 13. desember 2006 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kan sikkert være lurt å selge en komplett maskin, som er klar til bruk. Så CPUn din gikk for 1800 kroner (horribelt, men men Opty 175ca 1999kr) Minne kanskje 1500 kr HK 500 Skjermkort: 2000 PSU 500 Lyd? onboard. Drev: 100 Skjerm: 1500? Så 7500 er ikke utenkelig, særlig ikke om du legger ved en HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå