hemo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det ryktes at Norek vil få kryptert 4% rabatt-nisse i dag klokka 12:00... Følg med: http://norek.no/ Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 står jo ikke noen priser der jo! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Da må du nok innom komplett.no hvis du ikke har forhandler status hos Norek da :wink: Vi får kreve 4 % rabatt hos komplett.no ut året ! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Vi får jo allerede fem! Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Nei, nei-nei! No! No! Skynt dåkke inn å sjå no! Nissen er kryptert, eg love! :smile: :smile: :smile: Norek (som er distributør, ja) er tøffe! Eg mod'a logoen deira, og no har dei jaggu lagt han ut! Tøft! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hva vil det si at nissen er kryptert??? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Skjønner ingenting jeg.. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 11:52, skrev Orjanp:Vi får jo allerede fem! Ja, men det er jo standard web-rabatt. Nå skal vi presse frem 4 til på grunnlag av kryptert nisse-rabatt. (Hva nå det vil si ) Hei Komplett Data, jeg vet dere leser dette... Hva med å gi oss forbrukere 4 % kryptert nisse-rabatt ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kan noen vennligst forklare kryptert nisse greia? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Se nøye på logoet, nissen har en lås forran kjeften av en eller annen grunn. Låsen er et tegn på kryptert side i IE (f.eks SSL eller lignende) afaik Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Hei godtfolk! Eg satt å venta på noko her ein kveld, og så syns eg at den nisse-logoen mangla noko... Ein ring eller noko... Så kikka eg ned på statuslinjo i nettlesaren min, og såg krypteringsteiknet. Då henta eg nisselogoen inn i Photoshop og modifiserte den, så den fekk krypteringshengelåsen i neso. Eg syns det blei ganske bra, og sendte han til Norek med utfordring om å vera tøffe, og legga han ut på nettet... No gjorde dei det, og eg blei litt stolt! Derfor ei posting her, altså! Du veit: "Tøffe gutter tar backup!" Og no: "Tøffe nisser er kryptert!" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Mulig jeg glemte å nevne det, men hva syns dere om logoen til nVidia da? Tross alt jeg som ga den til dem etter en runde eller ti i Photoshop. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå