Gå til innhold

Bra program til og redigere Eos300D sine Raw filer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bibble er like bra til Nikon som til Canon for etterbehandling av raw. Det samme er de andre rawprosessorene også.

Hva i heite fikk faren din til å velge å bli kanonfotograf, når du er i besittelse av hauger med Nikonglass?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Bibble er bra det, den er enkel og oversiktlig. En stor fordel er at den har Noise Ninja (støyredusering) som en del av programmet, men du må velge pro versjonen for utvidet funksjonalitet for Noise Ninja.

For å konvertere Nikon's RAW filer, syns jeg at Nikon Capture NX er en god del bedre enn Bibble, jeg får mye bedre resultater med Capture NX. Capture NX har en unik måte for selektiv fargeredigering.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Og ikkje lenger tilgjengeleg etter at Adobe kjøpte opp Pixmantec. Rawshooter Essential er framleis tilgjengeleg for nedlasting, men vil vere det berre til litt etter at den ferdige versjonen av Adobe Lightroom (som skal bruke RAW-motoren eller noko slikt til Rawshooter) vert slept.

7613573[/snapback]

Dette hadde i jeg fått med meg, men det funker bra for det! Lastat akuratt ned oppdateringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...