Isbilen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Prøvde nettopp å kjøpe meg 1000 Wii Points for å laste ned Super Mario 64. Maskinen fikk kortdetaljene mine, og jeg trykket ok. Så var jeg tilbake på shop-menyen, men ingen poeng. Til dere som har gjort dette; tar det lang tid før poengene kommer på konto? Endret 13. desember 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 var der med en gang jeg var tilbake på menyen for min del. Kanskje transaskjonen ikke ble godkjent. Sjekk med banken om du har blitt trukket. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Tror ikke jeg vil se noe på nettbanken før om noen dager. Jeg har ikke gjort noe annet enn å gi konsollen min et nick og godkjent begge EULA-ene, kan det være noe der? EDIT: Jeg fikk ingen feilmelding, men jeg fikk heller ingen beskjed om at handelen var gjennomført da jeg trykket OK. Endret 13. desember 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Mener jeg husker jeg fikk en beskjed når handelen var gjennomført. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kanskje jeg bare skal prøve på nytt. Det er jo bare 80 spenn det er snakk om, og jeg kommer sikkert til å få brukt dem uansett ... Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kjøpte meg nettopp 1000 wii poeng, og svidde 800 på Golden Axe. Dette spilte jeg MYE da jeg var liten, herregud så deilig å få spilt det igjen! For hver dag som går, finner jeg nye grunner til at Wii er konsollen jeg har drømt om! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Ah - tror jeg fant feilen. "Yes"- og "No"-knappene på bekreftelsesskjermen sto til henholdsvis venstre og høyre, ikke omvendt som man er vant til. Jeg trykte instinktivt på den til høyre. Nå laster jeg ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå