skierpk Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hei! Har hørt at det er mulig å få DVD rom til å lese på 1x, når jeg spiller DVD filmer. Hva gjør jeg? Sliter også med at DVD romen kommer til å låse seg mhp. sone etter et par avspillinger. Er det mulig å gjøre den sonefri. Evt hvordan? På forhånd takk Lenke til kommentar
sof Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 søk i google på dvd106s+firmware, så tipper jeg du løser sone-"problemet". Det andre vet jeg ikkeno om :smile: sof Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Denne sonesaken intreffer bare hvis du skifter dvd med sone 4 ganger og den 4. gangen vil den låse seg på den siste sonen som er brukt... dvdgenie hindrer i at soneprogrammer (soft) låser den Lykke til =) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 syns du dvd-en bråker? trodde den skulle gå så stille som mulig når du spilte av filmer. untatt i begynnelsen da den leter fram til scenen osv... Lenke til kommentar
skierpk Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Ja, når den surrer rundt på 16x så bråker det litt! Har fått tak i programmet fra Pioneer, da får jeg hastigheten ned i 2.5x, hvorfor ikke 1x? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 10:53, skrev Admin'c:Denne sonesaken intreffer bare hvis du skifter dvd med sone 4 ganger og den 4. gangen vil den låse seg på den siste sonen som er brukt...dvdgenie hindrer i at soneprogrammer (soft) låser denLykke til =) er det ikke flest ganger, dvs at har du brukt en sone 2, 3 ganger er den låst, men det funker jo fint med firmware uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå