danand13 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg vil gjerne ha kritik på min nye hjemmeside. Den kan være nåkså kjedelig i farger men det går for meg. Her er linken http://www.dannyboy.freepages.dk ... Ps. Siden funker best i IE for i FF blir det feil i menyen. Endret 13. desember 2006 av danand13 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Blir feil i Opera også. Synes ikke svart på den røde fargen passet så godt. Litt vanskelige å lese =/ Headeren var litt strukket, og skriften der var vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva har Nike å gjøre på denne siden? Headeren er trykt sammen Teksten får ikke puste, det er ikke luft på siden Prøv gjerne noe annet enn feit Times New Roman 'Onkeligt' -> Ordentlig, aldri to l-er i aldri osv. Teksten i menyen overlapper Hva skal du med de feite svarte rammene mellom de ulike seksjonene på siden? Hva skal du med chat? Fargene var ikke helt fine, IMO. Du sier det går for deg - er siden lagd av deg for deg, da? Koden er jo et kapittel for seg selv, hadde ikke skadet med litt opprydning Ble mye negativt, dette her. Jaja. Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har dyslektsi så derfor er det skrivefeil på siden. Jeg skal endre på den ettervært. Jeg bruker macromedia dreamweaver 8. Jeg gjør oppdateringer litt ettervært vis jeg gjør oppdateringer på en side så må jeg gjøre det på alle sidene. også var det jo den chaten: Jeg bruker den på skolen for det går ikke ann å bruke msn så derfor har jeg den. Når jeg er på skolen i timene eller i frimenuta så bruker vi den chaten for å snakke sammen og vi er vel 50 styk der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå