BoraSuperstar Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg har en Packard Bell Easynote R6727 D som jeg kjøpte fra Elkjøp. Det har oppført seg ganske rart helt siden jeg kjøpte den. Først og fremst er det problemer med at den ikke spiller av flashfilene ordentlig i nettleseren. Jeg bruker Firefox 2, men oppstår samme problemer med Internet Explorer. Problemet er at den av og til nekter å spille av flashfilen, og på videonettsider som youtube.com så spiller den bare av de første sekundene og deretter stopper. Et annet problem er også at noen bilder er helt rare i nettleseren. De får f.eks. av og til et fargeoverlag(mange forskjellige farger) på bildene. På andre maskiner så viser bildene helt vanlig, men ikke på denne. Gmail vil heller ikke åpnes ordentlig i både Firefox og IE. Den loader ikke ordentlig, og på f.eks. hardware.no og noen andre sider, så blir hele siden rar noen ganger. F.eks. tekster blir plassert helt rart og inni hverandre. Dette problemer har jeg ikke med andre maskiner. Vet noen hva dette kan skyldes? Må jeg innstallere noen drivere eller lignende på nytt? Endret 13. desember 2006 av BoraSuperstar Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har du installert frash spilleren? Det må gjøres for for hver enkelt browser det skal fungere i. Gå til www.adobe.com Det med det fargeoverlegget på bilder har jeg vært borti, men da har jeg ikke funnet noen annen løsning enn å formatere. Lenke til kommentar
BoraSuperstar Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Har du installert frash spilleren? Det må gjøres for for hver enkelt browser det skal fungere i. Gå til www.adobe.com Det med det fargeoverlegget på bilder har jeg vært borti, men da har jeg ikke funnet noen annen løsning enn å formatere. 7493960[/snapback] Har innstallert flashplayer ja. KAn hende jeg velger å formatere dersom det ikke finnes noe smart løsning på dette. Takk for svar. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er alltid kjedelig å formatere, så det du kan gjøre er å sjekke to ting først. 1. Har du nyeste flash player? 2. Slett cookies og lagrede sider i browserne. Dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har du en firewall som filtrerer cookies? Lenke til kommentar
BoraSuperstar Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Har du en firewall som filtrerer cookies? 7494683[/snapback] Jeg har brannmur, ja. Norton Security. Personvernstyring er aktivert, satt på Middels. Intregingsfunn og personlig brannmur er også aktivert. Har siste versjon av flash, og har forsøkt å tømme cookies/cache, hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå