-Teddy- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er et problem med rettigheter på en logo som brukes på en webside jeg har laget for arbeidsgiveren min. Logoen er helt fjernet fra webserveren, men den var definert i et stylesheet. Dermed nekter IE å oppdatere bildet til det nye (som nå er blankt). Dette blir det problemer med da logoeier ikke ser at bildet er fjernet. Er det noen måte å gå inn for å oppdatere klientens midlertidige filer mot de som ligger på webserveren? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Her var det noe, for eksempel. Bør jo fjernes etter en tid, da du sikkert ikke vil at siden skal oppdateres hver gang den besøkes i framtida. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Akkurat det jeg tenkte, takk. Logoen dukker ikke opp igjen når jeg fjerner kodesnutten da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Altså, nei, det vil den ikke, men du er jo avhengig av at logoeieren tar en tur innom før du fjerner metataggene. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Ok, godt å høre. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå