nilsjohanole Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har en Linksys WAP54G som forsåvidt fungerer OK, men den nekter å slippe noen inn for å konfigurere. Har tatt reset slik at admin/admin skulle fungere, men den svarer "ACCESS VIOLATION AT ADDRESS 004864BB" når jeg skriver riktig passord. Skriver jeg feil passord svarer den "The password is not correct". SPØRSMÅL: Er det noen som kan trikset? Blir det dyrere å reparere enn å kjøpe ny?? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har en Linksys WAP54G som forsåvidt fungerer OK, men den nekter å slippe noen inn for å konfigurere. Har tatt reset slik at admin/admin skulle fungere, men den svarer "ACCESS VIOLATION AT ADDRESS 004864BB" når jeg skriver riktig passord. Skriver jeg feil passord svarer den "The password is not correct".SPØRSMÅL: Er det noen som kan trikset? Blir det dyrere å reparere enn å kjøpe ny?? 7493018[/snapback] Ville ha kontaktet Linksys, mulig dem har en løsning. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sett statisk ipadresse på PC. Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Har prøvd statisk adresse: virker ikke. Har prøvd å finne Linksys i Norge: ikke lett. Har søkt på GOOGLE: Masse treff på dette problemet, men ingen løsning så langt.... Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hentet fra linksys sitt forum: LINK. Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 THANKS! Fant trikset: Direkte kabel, tomt brukernavn (!), passord "admin". Hviken firmware anbefales? Boksen begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå