Mr. Bojangles Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Om det er flere feil enn 2, må du snakke med engelsklæreren min. For de ordene som er grønne, var feilene hun hadde merket!Så hvis alt det du har skrevet der er feil, hvorfor er da bare de 2 merket? Enten er du veldig sær, ellers er læreren min forferdelig dårlig ! 7495921[/snapback] Læreren din er forferdelig dårlig Typisk norske skoler at de bare setter inn en lærer som ikke har kunnskaper utover den engelsken hun (ja, de er som oftest damer) selv lærte på barneskolen en gang på 70-tallet. Akkurat som engelsklæreren vår på GK. Du hadde mer enn to feil. Mange av setningene kunne vært bundet sammen på en bedre måte, for slik det er nå blir setningene meget korte. Du bruker også -ing form feil et par steder. Mange av de samme ordene går igjen, og igjen og igjen - et litt mer variert språk hadde vært fint. Men, ener! Hadde du skrevet navnet ditt på arket og gått etter fem minutter hadde jeg skjønt det, men når du faktisk har skrevet en grei nok stil blir det feil. Spør læreren hva du ville fått hvis du hadde levert blankt, det er meget værre enn å bomme litt på oppgaven. Selv har jeg skrevet 5'er stiler, men bommet litt på oppgaven og kanskje fått en 4'er eller 4+ (går VK1 allmenn). Hvilken klasse går du i? Jeg vil tippe dette er en god 3'er i tiende klasse. Endret 13. desember 2006 av EvenT Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nesten sikker på at han går i 1. klasse pga oppgavene. Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Nesten sikker på at han går i 1. klasse pga oppgavene. 7497581[/snapback] Ja, det gjør jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå