qwert Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Er det bare meg, eller har Amazon sluttet å trekke fra UK VAT (17.5%) på bestillinger av DVD til Norge? Få bare opp 'listeprisen' fra nettsidene (og VAT oppgitt til £0) i kassen, og ikke listeprisen minus VAT slik jeg gjorde før (senest her om dagen). Om de har tenkt å begynne å ta forskjellen som ekstra fortjeneste selv så ble det straks adskillig mindre gunstig å handle der... Edit: Det kan se ut som om dette har noe å gjøre med den omleggingen hvor de nå sender alt som skal til UK og er under £18 (importgrensen for VAT til UK) fra Jersey. Hvis jeg legger noe som koster mere enn £17.99 i handlekurven så oppfører det seg som før. Endret 13. desember 2006 av qwert Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hmz. Når jeg har handlet i det siste (par uker siden), så er ikke VAT-fratrekket spesifisert før siste siden før bekreftelse på bestilling. Har ikke sjekket om det fortsatt er sånn. Endret 13. desember 2006 av klilleng Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, jeg vet. Det er fortsatt slik, men det ser altså ut som om det er borte for nåværende (på varer under £18). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå