tha_man Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvilken av disse to er "mest" anbefalt? Jeg har 4000kr til disposisjon.... Er det noen andre kameraer jeg burde vurdere? Det som er viktig er at det er relativt lite slik at jeg kan ha det med meg. Brukbar god batteri levetid, men viktigste er bildekvaliteten. Generelt sett så tar jeg ikke så veldig mange bilder per år men det blir fort en del i feriene. Sony Cyber-shot DSC-T30 Fujifilm FinePix F30 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Personlig ville jeg ikke vært i tvil om det hadde stått mellom disse to og bildekvalitet var det viktigste. Fuji F30. Sony'en er tynn, og har "teleskop-objektiv", og begge de to egenskapene fører til liten og uskarp optikk i forhold til den som er på Fuji. F30 skal også være meget god på støynivå, det vil si at du kan øke lysfølsomheten mer enn mange av konkurrentene uten at du får for mye støy i bildene dine. Bildene blir noe utvasket, men du har ihvertfall muligheten i nødstilfelle. Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Er det noen andre kamerar som burde trekkes inn i bildet av små og hendige kameraer? Utseende spiller en liten rolle men ikke opp mot storebror bildekvalitet. Afseth noen andre anbefalinger? (Takker for hjelpen) Endret 13. desember 2006 av tha_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå