Gå til innhold

Motorstorm, like "bra" som Sonic?

Brakara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Famitsu går jo for å være et ganske seriøst spillblad, men legger ofte merke til ganske store forskjeller fra deres anmeldelser til vestlige anmeldelser. Ga jo f.eks Gundam til PS3 8 eller 9, et spill som fikk totalt slakt av nesten samtlige vestlige anmeldere. Får skylde på kulturforskjeller :)

Lenke til kommentar

Det er helt sikkert sant at industrien er gjennomsyret av korrupsjon, bestikkelser og utpressing. Jeg har hørt rykter om at et ganske kjent japansk firma ble presset til å velge en dårlig løsning fremfor billigere og bedre løsninger fra andre fordi enkelte i dette drittfirmaet satt på svært personlig informasjon om en eller flere sjefer i det store firmaet, og dette ville de offentliggjøre hvis de ikke fikk konktrakten. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
MotorStorm ser ut som et gøy spill, ingen tvil om det. Men så spørst det hvordan det er å spille det selv da :p.

7494779[/snapback]

Jeg har sett folk spille det med den nye kontrollen (den nye funksjonen altså), og det så helt forferdelig ut (med DEN funksjonen). Spillet ser rått ut, men det derre SIXAXIS-opplegget er helt på trynet. Det krasja jo hele tiden... :!:

Lenke til kommentar
MotorStorm ser ut som et gøy spill, ingen tvil om det. Men så spørst det hvordan det er å spille det selv da :p.

7494779[/snapback]

Jeg har sett folk spille det med den nye kontrollen (den nye funksjonen altså), og det så helt forferdelig ut (med DEN funksjonen). Spillet ser rått ut, men det derre SIXAXIS-opplegget er helt på trynet. Det krasja jo hele tiden... :!:

7499019[/snapback]

Det er fordi sixaxis er noe bajs de stappet inn i kontrollen i siste øyeblikk. Kun noen utvikklere fikk vite om sixaxis, og det var bare noen uker før E3, hvor sony skulle vise det frem.

Virkelig et desperat forsøk. De burde heller betalt de som sitter på rettighetene til rumble for å få bruke det.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...