nabbskall Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 FY fader.. jeg suger på dette her..... kunne noen ha hjelpt meg med de 5 oppgavene her? Make 5 sentences of your own. USe a continious tense (samtidsform) in each of them. skal skrive 5 setninger med samtidsform, og skal skrive i STORE bokstaver der det er samtidsform, men jeg får ikke helt dette til, så det hadde vert fint om noen kunne ha hjulpet meg med dem har prøvd å gjøre en, slik: He was going TO EAT his dinner at 6'o clock. er dette riktig?? takker for svar Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 bump.......... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 er det ikke GOING som skal være stor skrift da? Mulig jeg loker her, ikke hatt engelsk siden i fjor. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 er det ikke GOING som skal være stor skrift da? Mulig jeg loker her, ikke hatt engelsk siden i fjor. 7508557[/snapback] mulig det XD jeg har aldri brydd meg noe særlig om hva det er osv i engelsken så lenge jeg forstår folk og kan snakke tilbake.. Lenke til kommentar
neela Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 FY fader.. jeg suger på dette her..... kunne noen ha hjelpt meg med de 5 oppgavene her? Make 5 sentences of your own. USe a continious tense (samtidsform) in each of them. skal skrive 5 setninger med samtidsform, og skal skrive i STORE bokstaver der det er samtidsform, men jeg får ikke helt dette til, så det hadde vert fint om noen kunne ha hjulpet meg med dem har prøvd å gjøre en, slik: He was going TO EAT his dinner at 6'o clock. er dette riktig?? takker for svar 7492344[/snapback] Hi, Jeg kan hjelpe deg litt med dette her. IS GOING - Present continuous tense (naa tid) WAS GOING - Past continuous tense ( for tid) WILL BE GOING - Future continuous ( frem tid) Hilsen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) I'M WASTING my time READING a stupid topic at diskusjon.no. Endret 28. desember 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå