Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde penis ren ?

Gjest Gjest_gutt89_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt89_*

Stadig og støtt kommer det rusk og hår og kukost på penis. Hvordan holde penis ren uten å slenge den oppå vasken hver dag. Det blir vel også litt mistenksomt hvis heg låser meg inne på badet hver morgen.

Hjelper det med silkebokser kanskje ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du dusjer hver dag og vasker deg i dusjen  :thumbup:

Ikke så veldig mistenkelig at noen vasker seg om morran, hver dag, egentlig.

7492254[/snapback]

Kan jeg spørre, hvordan vasker du din penis? :!:

Bare vask den hver gang den blir skitten, så er problemet løst. :thumbup: Kanskje hvis du bytter vaskepulver sånn at du ikke får 'nupper' i bokserne, lol. Disse nuppene setter seg lett på penishodet.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Bruk q-tips. Inni også.

Spøk til revolver. Dusj, og bruk en klut, dra forhuden til bake, og vask dette lett med kluten, gjerne i "spalten" under hode tog (da det gjerne er der kukost dannes). Ingenting å være flau over i det hele tatt, det er standard hygiene, og om det er folk i en offentlig dusj som IKKE gjør det, er det ikke DU som er ekkel fordi du vasker tissen din, det er DE som er ekle, fordi de IKKE gjør det. ^^

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da forskjell på hva man gjør i en offentlig dusj, og hva man gjør hjemme. Jeg har ingenting i mot å slenge rundt med penis i en offentlig dusj, men tror ikke de andre ville likt det.

Men som sagt; det er helt normalt å dusje hver dag (hvertfall for meg), og når man dusjer så vasker man penis også.

Lenke til kommentar

Du bør alltid være klar for en overraskende blowjob. Hvis du ikke klarer å vaske snoppen din minst en gang pr dag, så er det noe galt med deg. Ha alltid en pakke Asan våtservietter på deg, så kan du vaske ålen etter hvert toalettbesøk slik som undertegnede...

Kanskje noen synes det er overdrevet, men kan love deg at når du plutselig treffer på den lekre dama som har ønske om å putte snurrerten din i munnen og sutte den, så kommer du til å forbanne deg selv og den dag du ble født det øyeblikket geita skjærer grimaser og brekker seg etter å ha ført kanutten i sin munn bare fordi du gav blanke i å vaske den... Bedre føre var enn blablabla...

Endret av spiffers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Faen er vitsen med klut og allting utstyr? er det ikke bare å gnikke hodet rent mens man dusjer?? trenger da vel ikke å være noe problem?

Agree.

Er så lite stress. Regner med at de fleste gutter dusjer hver dag, i hvertfall annenhver dag. Drar de forhuden tilbake og vasker den litt, så skal ikke kukost forekomme. Det lages vel ikke på et par dager? Evt. bruk en mild såpe og skyld den godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Aldri mer bruke Q tips, ALDRI! :cry:

:D:D

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...