Gå til innhold

Kritikk på design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Vannskerlig å se menyen din

-Likte ikke den grå bakgrunnen tittelen på nyhetene

-Likte ikke at du har brukt 2 bakgrunner, kanskje fjerne den ene?

-Datoen på innlegget er større enn nyhetstittelen, Hvorfor det?

-Likte ikke at du hadde setti tittelen på siden tett i midten, føler at den er litt trengt der.

-Likte ikke at du har brukt den fonttypen på tittelen på siden, copyright og linkene helt neders: Powered by... Fargene burde kanskje også endres der.

-Den copyright greia nederst passet ikke helt inn der.

 

Tips

-Sett bildene til nyhetene på høyre siden, da blir det mer etter linje, Nå må øynene gå slalom nedover, Hvis du skjønner..

-Sett tittelen på siden på venstre side, med en lysere farge og annen font.

 

Jeg kommer med mer når du har endret den litt ;)

 

Jeg tror denne siden kan bli kjempe bra, bare du fikser på noen ting!!

 

Stå på og lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut som at den teksten, Forsiden, skal være der, ser ut som en feil.

 

Kanskje ta den i litt større og annerledes skrifttype, og farandre fargen til hvit, samt få litt mere space.

 

Det ser ut som at bildene flyr på høyre siden, er ikke noe som holder dem på plass.

 

Den copyright greia, er fortsatt på avveie, prøv å få en annerledes farge på teksten i menyen, vannskerlig å se dem.

 

Hvor ble det av datoen?

Lenke til kommentar

Dra opp noen guider over designet ditt, og få elementer som hører sammen mer på linje. Sideoverskriften ("Forside") kunne gjort seg med mer plass rundt, og gjerne litt avstand ned til nyhetene. Jeg tror det kunne gjort seg med mer innhold(tekst) og større bilder.

Teksten i menyen er litt vel anonym mot bakgrunnen, og mellomrommet mellom header og innhold er muligens litt stort.

 

Håper jeg har gitt fornuftig kritikk her, og at jeg ikke har vært slem. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...