g@bb@ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Vel, tenkte vi k unne prøve å få til et HW.no treff her i Stavanger. Vi finner enkelt og greit en helg eller en ferie hvor vi kan møtes, spise pizza, bowle, dra ut på flaska eller noe lignende. De som vil være med, må bare si ifra i denne tråden og vi ser om ikke vi kan få til en helg hvor vi fikser det. Aktuelle foslag til ting vi kan gjøre: Pizza - Dolly eller Peppes, Pizzabakeren eller andre internett cafe - Vi kan teste våre skills og se hvem som er best i Stavanger HW.no gjengen i BF2, CS eller andre psill Bowle - kanskje en bowling tur, eller? Bade - Reise til Havanne badeland. Teste våre svømmeegenskaper. Smell opp forslag og andre ting som vi kan gjøre! Påmeldte: G@bb@ Fargoth (en selvfølge) Oysfaerg Øssa Thomas` Canute ChRiStEr_89 jakkle Endret 14. desember 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er med Tør ikke å slippe dere løs i byen uten moderator Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Tja, vi får se. Det spørs helt når og hvor, men hiver iallfall inn en post slik at jeg får den i mine innlegg. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spørs hvor og når som sagt, utpå nyåret passer best for min del. Sier ikke nei takk til en pils og ti Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg kan sikkert og være med. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Dette er jo bra Håper flere ser denne tråden og slenger seg med. Noen ønsker til hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
ChRiStEr_89 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er med jeg hvis dagene passer Lenke til kommentar
jakkle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Så lenge det blir mat, kommer jeg Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Vel, syns det er fint at ihvertfall et par har slengt seg på. Hvilke datoer passer for dere? Skal vi ta det en gang i januar eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå