Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?

Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja var jo ikke noe sjokk at Sony driter seg på leggen, men de får nok lansert PS3 en gang i Mars(nei stoler enda ikke på Sony). Stakkars Sony folk som taper penger for hver konsoll, nei enda godt Nintendo gjør det susende bra. Hvis Sony klarer å ta seg sammen som de aldri har gjort, så kanskje man kan starte å stole på dem, får vel bare vente på PS4 mens PS3 blir utsatt ;P

Lenke til kommentar
De kunne MED GLEDE ha kuttet ut Blu-Ray. Vil spille, ikke se superduperfilmer når jeg kan se like gode filmer på min PS2.

7495584[/snapback]

Blu-ray gir jo større lagringskapasitet, så det gjør ikke bare filmer bedre. Sånn sett er Blu-ray genialt, med å produsere det er ikke like morsomt.

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at Sony går på ræva om PS3 skulle bli en flopp.

Det er ingen tvil om at Sony satsar mykje på at PS3 skal bli ein suksess. Men dei har fleire bein å stå på, så eg vil tru dei klarer seg sjølv om PS3 skulle ende opp som ein "flopp".

Det er bare en ting å si til slike rykter:

GJESP!

Ganske enig med dette. Denne typen rykter vil nok ikkje stoppe. Det beste er nok å vente og sjå korleis det går.

7493891[/snapback]

Nintendo overlevde GC. Da skal nok Sony overleve Ps3.

Lenke til kommentar

Ser som oftest filmer som er "ok" på pcen(lies, har ikke lastet ned noe :p) og de filmene som jeg synes er gode ser jeg på kino med noen kompiser. Klarer aldri å vente til en film kommer ut på dvd for så å se den :| Det er nok bedre kvalitet ja.

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar
Ser som oftest filmer på pcen(lies, har ikke lastet ned noe :p) og de filmene som jeg synes er gode ser jeg på kino med noen kompiser. Klarer aldri å vente til en film kommer ut for så å se den :| Det er nok bedre kvalitet ja.

7495681[/snapback]

Hehe, ja. Har selv "lastet ned" Gladiatoren i 1080p - man merker forskjell for å si det mildt. Deter bare å glede seg. Uansett - Sony burde kanskje latt være å lansere konsollen før 2007 worldwide inntil Blu-ray-bedriftene hadde funnet en forsvarlig og effektiv måte å produsere slike lasere på. Microsoft lanserer en mye billigere konsoll, dog uten HDMI og HD DVD-støtte, men får den faktisk ut på markedet og tilfredsstiller gamere.

PS3 er ikke noe annet en et luftskip av en drømmemaskin. Må si jeg gleder meg utrolig til å teste BR-filmer/spill på en skikkelig HDTV ved hjelp av PS3, men synd det skal være så mye utsettelser og slikt.

Lenke til kommentar
Tro det eller ei det finnes folk som spiller 360 på sine PC-monitorer rundt om. Kan vere grei å ha med seg på evt. konsoll-LAN f.eks :)

Er det ikkje greit å ha valgene gutter?

7495494[/snapback]

joda, men når man først skal nyte HD blir det litt feil på en stusselig pc-skjerm...

edit: det jeg prøver å si er vel:

heller HDMI enn VGA, forventer ikke at de skal ha med alle slags kontakter heller.

Lenke til kommentar
Er nok inne på noe der ja. Tidligste vi kan vente å høre en bekreftelse fra sony på at den ikke kommer i mars er vel 30. mars i så fall.

7492176[/snapback]

Sjølvklart! SONY er nødt til å nekte på slik som dette.

Men ja, ingen røyk utan ild. Eg synes det er rart at ingen av SONY toppane sparkar Mr. Harrison. Det er jo ikkje fyrste gongen han kjem med slike utsagn. Han seier noko slikt, og rett etterpå kjem ein SONY talsperson og seier at alt er HEILT OK! INGEN PROBLEM. Og til dykk 'nay sayers' - så seier eg berre, sa ikkje SONY heile tida at verdens lansering var 'ingen problem' heilt fram til 1. september, sjølv om analytikarar og spekulantar sa at dei ikkje ville få det til? Berre eit lite eksempel..

Eg lurar litt på om det er ein bevisst SONY strategi eg, for å gjera folk vante med tanken. Så når (om) det kjem ei utsettjing, så vil ikkje sjokket bli av uante proporsjonar. Fordi folk har på ein måte allereie fått nyssen i at noko slikt ikkje er heilt urealistisk.

Berre ein teori eg rugar litt på.

Lenke til kommentar
Men MS sa ihvertfall ikke at de skulle ha 2 HDMI, og viste frem masse CGI videoer av spill og sa bastant at det her er sånn det kommer til å se ut. Senere så fjernet de jo den ene HDMI porten og.

Syns forøvrig det er litt morsomt med det utsagnet deres, "Next Gen does'nt start until we say so" og når den først kommer så har den ikke ordentlig upscaling, med det resultat at tusenvis av amerikanere må spille i 480i på 1080i skjermen sin, fordi PS3 støtter 1080p men ikke i.

Nei, sålangt syns jeg ikke innsatsen har vært så veldig bra. Kommer den faktisk i mars er det ikke så ille, men om den faktisk blir utsatt helt til september er det ganske dårlig spør du meg. da er den bare 3 måneder unna å være 2 år senere til markedet enn X360.

7493690[/snapback]

Like bra at de fjernet den ene HDMI-porten. Hvor stor prosentandel av markedet har to flatskjermer ved siden av hverandre? Og hvor kraftig grafikkløsning må du ha for å dra dette? Det er godt med litt realisme, synes jeg.

PS. Visste du at PS 3 er det første produktet ute med HDMI 1.3 ?

Ang. oppskalering, det har blitt fikset!

Det springende punkt for meg er om Blu-Ray blir den vinnende standard. I så tilfelle blir det i fremtiden PS 3 med Linux som HTPC. Og så kan jeg jo bruke den til litt spill også. ;)

Lenke til kommentar

Men det står og der at det ikke har blitt ordentlig fikset enda. men det blir forhåpentligvis det asap.

ja, altså jeg mener ikke at jeg ville hatt det eller at det hadde vært noe særlig etterspørsel etter dual HDMI, men det er alikevel dumt at de kommer med så mye løgn.

jupp, hørte at den hadde den nyeste HDMI standarden, som hadde støtte for bedre fargedybde bl.a. tror jeg det var.

Lenke til kommentar

Då var noko av det verste off-topic pratet fjerna. Diskusjonen generelt begynner å bevege seg bort frå det originale emnet, så vi kan kanskje tenke på å finne det igjen. Tråden får ein ny sjanse, og eg reknar med at alle oppfører seg fint. :)

Lenke til kommentar
Nintendo overlevde GC. Da skal nok Sony overleve Ps3.

7495621[/snapback]

Du glemmer en vesentlig ting. GC var aldri et tapsprosjekt, Nintendo selger konsollene sin med profit fra dag 1. Derfor overlevde Nintendo Gamecube, blir da feil å sammenligne den med PS3 som ER et vannvittig tapsprosjekt

Lenke til kommentar

En kan jo tenke seg hva som vil skje med Sony viss ps3 "flopper"

sei att ps3 ikkje kjem før i september...

sei att bluray taper på grunn av mindre bra kvalitet enn HD-DVD..

i tillegg har ps3 tapt mange store titler...Sony kan vel delvis sende den takken til

Ken Keturagi som ikkje akkuratt har fremmet samarbeidet med vestlige utviklere med sin flytende engelsk...

Det kan bli en for tung bør for sony og takle...og folk her inne sier Sony har flere bein og stå på viss ps3 ikkje skulle slå ann...eg trur ærlig talt ikkje det..så deres oppførsel det siste året har vært tvilsom med tanke på hvilket press selskapet er under. Difor trur eg det er til deira intensjoner og få ps3 ut på alle marked så fort dei klarer...

Noe som sony allerede har i boks er og bygge opp et rykte rundt konsollen, det ble gjort for ti år siden. Men selv det sikreste høyhus kan falle sammen..og for Sony er høgden kansje større en MS..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...