Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?


Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mars har 31 dager :tease:

 

Eg håper virkelig ikkje denne utsettelsen finner sted, selvom eg ikkje har råd til en PS3 rundt launch-tider :whistle: Men viss dette blir tilfelle så blir vel spillutvalget litt større ved launch, og prisen blir sikkert mindre.

7494644[/snapback]

 

større spillutvalg ja, men tviler på at boksen blir billigere av den grunn. Sony skal vel ha pengene sine de også, selv om det er en veldig forsinket release.

Lenke til kommentar

ikke GA bort bokstavelig talt, men de har ikke den eksklusive retten til å få spillet først som du påpekte. Så spillet vil også komme ut på xbox og slikt samtidig. Men xbox vil også få oppdateringer slik at spillet aldri vil ta slutt påstod de. Har også hørt lignende om ps3 versjonen, men ikke noe som er bekreftet tror jeg.

7494609[/snapback]

 

 

Jeg har ikke påpekt noe av den slag. Men det var en annen som sa:

 

neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva?

 

Det er forskjell på å kunne lese, og å kunne forstå det en leser.

Hvis du går tilbake og ser på den posten, så sier han "flere vil tro at siden GTA-spillene bare kom til Playstation, vil det også være sånn nå". (Få fikk det med seg at GTA-spillene også kom til X-Box i etterkan).

 

Ingen har sagt at GTA-spillene ikke vil komme til X360, og heller ikke at de vil komme senere enn PS3-versjonen.

Og når det gjelder det nedlastbare episode-innholdet, har det blitt bekreftet at dette vil gjelde både X360 og PS3.

Lenke til kommentar
INFO GATHERED FROM LONDON'S www.threespeech.com event with Phil Harrisson (December 12th 2006)

 

Playstation 3 european launch within the first 2 weeks of March 2007, as explained to me, Sony's financial year ends on the 3rd week of March and therefore they want to launch before the next finanacial year begins. Judging that UK consoles always release on a friday expect the european launch on either the 2nd or 9th of March. Though a strong hint was that they are hoping to drop the playstation 3 on the 3rd day of the 3rd month (march 3rd).

 

On the same day as playstation 3's euro launch SCE are to distribute there march firmware update with features including:

 

multi-tasking (included will be audio/video conferencing while browsing the xmb and its features/ gameplay).

new xmb display options

new animations for audio playback.

new photo album options.

playstation store auto ressume

psp remote play advanced access option (so that you can have access to your ps3's content anywhere that has a internet connection)

 

Firmware will be constantly updated, with the view of a tv tuner and tivo like service to be available in the 3rd quater of 2007.

 

Also it is hoped that the same week as the euopean launch of the system will also see the worldwide launch of the ps3's HDip Camera (specifications to be announced at a later date). In terms of other accessories, Sony dont see it as a necesity to manufacture playstation branded headsets, keyboards or mice, as put to me by Jonathun of SCE's threespeech.com 'Third party companies can offer these accessories to the consumer at a price which SCE could not compete'.

 

A extension to the Sony online store will also make its debut in march. Titled 'Sing Store', PS3 owners will be able to purchase songs for there 'Sing Star' kareoke programme from a slew of artists and will also be given the option to view the songs purchased as music videos via the video playback option within the xmb.

 

In terms of the european online store, while still being extremley vague, a spokesman for SCE europe was able to explain that Sony would have no defense if they were to charge the european consumer more than in other regions as there are no extra costs on digital distribution as apposed to a product with packaging etc. So expect a $15.00 download to cost people in the UK around £6.50.

 

other notes-

 

PS3 will be sold at £425 or lower, meaning we could have it cheaper then the previousley stated price.

Dont expect to see 20GB models available in europe.

No VGA cables to be released.

No plans to make RSX available to Linux OS, due to security issues.

A service to reserve your playstation online id will be up and running this weekend or next.

 

Ser da lovende ut dette.

Lenke til kommentar
jeg tør ikke vedde en PS3 imot at den kommer da, men jeg syns det er merkelig at pressemeldingen om datoen for release i usa kom 6 måneder før, og vi har enda ikke hørt noe. jeg heller mot å tro at den kommer senere.

7495002[/snapback]

og det finnes fortsatt folk som at tror jorda er flat, selv om alt tilsier noe annet :roll:

 

http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=4369&Itemid=2

Lenke til kommentar
og det finnes fortsatt folk som at tror jorda er flat, selv om alt tilsier noe annet  :roll:

 

http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=4369&Itemid=2

7495115[/snapback]

Despite Sony’s confidence, some analysts, such as Evan Wilson with Pacific Crest Securities in Portland, Oregon, doubt that the company will meet its goal. He told Bloomberg earlier this week, “There's no way that Sony will make its forecast for 1 million units in the U.S. this calendar year. They will face supply constraints at least through March.''

 

Tatt fra artikkelen du postet, leste du noe annet enn overskriften? :) Er vel det samme vi leser de fleste steder, Sony er selvfølgelig optimister og lover at alt blir bedre, analytikere og almennheten tviler... Men men, det gjenstår vel bare å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Morro å se Sony slite, mens Nintendo virkelig ser ut til å ha kommet seg tilbake i god gammel storform. Dette understreker bare enda mer hvilke selskap som greier å holde det de lover. Nintendo, Microsoft og Sony lovde alle en Worldwide Launch. Microsoft og Nintendo holdt det de lovte og gav oss lansering med noen ukers mellomrom. Sony løy igjen til sin etterhvert krympende fanskare og fortsatte i god gammel stil med å drite i verdens største marked, Europa. Stol ALDRI på noe Sony sier.

Lenke til kommentar

Dont expect to see 20GB models available in europe.

 

No VGA cables to be released.

 

No plans to make RSX available to Linux OS, due to security issues.

 

7495191[/snapback]

 

 

Hvorfor ikke VGA kabel i grunn? At vi ikke fikk 20 gig utgaven har vi vel visst en stund. Og hva har det å si at RSX ikke er tilgjengelig i linux?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke VGA kabel i grunn? At vi ikke fikk 20 gig utgaven har vi vel visst en stund. Og hva har det å si at RSX ikke er tilgjengelig i linux?

7495326[/snapback]

dvs. at linux ikke har tilgang til GPU

 

dette kan bety mange ting, som at vi ikke for kjørt back ups fra linux f.eks

go figure....

Lenke til kommentar
Morro å se Sony slite, mens Nintendo virkelig ser ut til å ha kommet seg tilbake i god gammel storform. Dette understreker bare enda mer hvilke selskap som greier å holde det de lover. Nintendo, Microsoft og Sony lovde alle en Worldwide Launch. Microsoft og Nintendo holdt det de lovte og gav oss lansering med noen ukers mellomrom. Sony løy igjen til sin etterhvert krympende fanskare og fortsatte i god gammel stil med å drite i verdens største marked, Europa. Stol ALDRI på noe Sony sier.

7495239[/snapback]

 

Jeg tenkte at jeg skulle ta og forklare det med å ikke være herre over alt her i verden, men jeg tror desverre man ville talt for døve ører. Her har man tydeligvis gjort deg opp din mening. Dersom det ikke er tilfelle kan du jo lese igjennom det vi sier her i tråden.. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...