Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ola Norman bryr seg lite om det. Han vil ha en maskin til å spille på.Det er ikke noe som er banebrytende for PS3 når det gjelder spill Vi har det allerede til X360, det PS3 kan gjøre med spill 7494107[/snapback] Jeg heter ikke Ola, men jeg er forsåvidt nordmann.. De featurene der tiltaler de av oss som ikke bare vil spille.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Joda, er enig i det. Men DS-en haltet faktisk litt helt på førsten i Europa. Men nå er det jo en viss forskjell på håndholte og stasjonære konsoller. Det er veldig mange som f.eks. har med en GBA eller DS på sommerferie eller lignende. 7494151[/snapback] Det har forsvinnende lite å si når det gjelder lansering av en konsoll som det har vært såpass mye snakk/støy rundt. Man klarer nok aldri å levere ihht etterspørselen de første månedene.. Og når man endelig møter etterspørselen til høsten en gang, ja da er det jo forsyne meg .... høst.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg heter ikke Ola, men jeg er forsåvidt nordmann.. De featurene der tiltaler de av oss som ikke bare vil spille.. 7494157[/snapback] Problemet, sett fra Sony's synspunkt, som er å tjene mest mulig penger, er vel at verken linux og til en viss grad Blu-Ray er ikke noe som er tiltalende for den største delen av befolkningen. Selv om PS3 sikkert kommer til å selge en del til HiFi entusiaster, fordi den er en rimelig og god Blu-Ray spiller etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 sendte email til ps norge og fikk til svar: vi har ikke fått noen info om dette produksjonen går nå fint og det er ingenting som tyder på utsettelse... (måtte oversette var ironisk nok en danske som svarte)(kan sende med hele eposten) Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Ola Norman bryr seg lite om det. Han vil ha en maskin til å spille på.Det er ikke noe som er banebrytende for PS3 når det gjelder spill Vi har det allerede til X360, det PS3 kan gjøre med spill 7494107[/snapback] Bare for å trolle i samme stil som 360Wii her: PS3 har noe mer funksjonalitet i kontrolleren. PS3 ser bra ut. Høres bra ut. ( stille ) Blu-Ray. ( Hype, Hype ) og når MGS4 og Killzone 2 får fart på seg, samt Devil May Cry 4, Ratchet & Clank 4, Gran Turismo 5, Singstar, Buzz og slikt, så skal man ikke se bort fra at også Ola og Kari nordmann vil ha en PS3 eller i det minste vurdere den. Og vi skal heller ikke se bort fra at at Ola og Kari nordmann, som det refereres så mye til her, i motsetning til belyste gamere også vil tenke at de neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva? Endret 14. desember 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 her er svaret jeg fikk på email'en jeg sendte var jo ironisk nok en danske som svarte : "all den informasjon vi på Nordisk Film har fået fra Sony, peker på at releasen for PS3 i Europa vil ske i marts 2007, som tidligere planlagt. Vi har ikke fået nogle tegn på at PS3 vil blive udsatt til september 2007. Sony har kommit i gang fint med sin produksjon av PS3 nu, og laver flere miljoner konsoller kun i de nermeste par måneder. Så jeg synes ikke du skal være urolig. Nordisk Film vil starte og sende reklame for PS3, når vi har god tilgang/adgang til MANGE konsoller, så at vi ikke risikerer at sende reklame for en produkte, som vi vil løbe tør for. Jeg vil tro, at vi starter at sende reklame i midten av 2007 for PS3."" dette sendte jeg: det er en ting jeg har lyst til og få svar på. Er ryktene om at playstation 3 blir utsatt til sptember 2007 sanne? for det virker som dette har negativ effekt på folk det får folk til og vurdere xbox 360 fremfor playstation 3 noe som overhodet ikke er bra . når skal dere begynne med og sende reklame for playstation 3 på tv og til aviser og div? dette hadde kanskje vært lurt og begynne med snart så flere folk får vite playstation 3.. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det har forsvinnende lite å si når det gjelder lansering av en konsoll som det har vært såpass mye snakk/støy rundt. Man klarer nok aldri å levere ihht etterspørselen de første månedene.. Og når man endelig møter etterspørselen til høsten en gang, ja da er det jo forsyne meg .... høst.. 7494180[/snapback] Hehe. I mars er det nok hovedsaklig PS-entusiastene som får slått kloa i den, og Sony vil neppe klare å produsere nok de første månedene til å fylle etterspørselen til typiske gamere som oss. For de av oss som venter på lavere priser, er det jo ikke noe problem. Til høsten, som du sier, vil det ikke være nødvendig å ta med klappstol, termos og pistol for å få fatt i en PS3. Kanskje får vi til og med et prisfall fordi Sony innser at de er nødt til å møte konkurransen fra Wii og X360. Det er i alle fall lov å håpe. Nordoelum peker forøvrig på noe viktig i en post over angående hvorvidt vi trenger PS3: "Det er PlayStation". PS2 finnes snart i alle hjem, har jeg inntrykk av. Merkebevisstheten er intens. PS3 kommer til å selge godt, bare på grunn av navnet, selv om X360 i praksis matcher PS3 i ytelse og overgår den i spillglede (så vidt jeg kan bedømme) og onlineopplevelse, i alle fall enn så lenge. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor ble denne tråden en 360 vs PS3 diskusjon? Lenke til kommentar
360Wii Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva? 7494258[/snapback] Feil Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hadde GTA faktisk kun kommet til PS3 ville jeg aldri kjøpt Xbox og jeg ville nok forgudet og forsvart PS3 i absolutt alle debatter... ...men den gang ei Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva? 7494258[/snapback] Feil 7494399[/snapback] Han seier ikkje at GTA4 bare kjem til PS3, men at han trur folk flest har denne oppfatninga . Dette fordi tidlegare spel kom til Playstation først. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) her er svaret jeg fikk på email'en jeg sendte var jo ironisk nok en danske som svarte : 7494320[/snapback] Husk at de vet sikkert ikke stort mer enn oss, og gjør det de så sier de det sikkert ikke til alle og enhver som sender en mail. neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva? 7494258[/snapback] kommer samtidig på X360 og PS3. Endret 13. desember 2006 av ttt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 neste GTA spillene vil komme til PS3 only, for det gjorde de jo til PS2 eller hva? 7494258[/snapback] Feil 7494399[/snapback] stemmer, dum som sony var gidde de fra seg retten til GTA, så neste GTA vil også komme på xbox 360. enda en grunn til ikke å vente. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor ble denne tråden en 360 vs PS3 diskusjon? 7494328[/snapback] Når ble denne tråden en 360vsPS3-diskusjon? Det må da være lov å nevne konkurrentene til PS3 når PS3 diskuteres og det er relevant? Og hvis du tror dette er en klassisk 360vsPS3-diskusjon, da har du ikke vært med på en av de riktig festlige som vi har hatt her... @Zealuu: Good one! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Rykter er rykter så lenge. Men HVIS det stemmer at den blir utsatt til neste høst så kan dere likevel glemme noen offisiell bekreftelse fra Sony om det før etter nyttår. Ikke fa.. om Sony sier noe nå før julesalget - noe som ville få 360'er og Wii til å fly fra hyllene. PS3 to år etter Xbox 360 her i Europa... ja. Lurt. Og nextgen starter ikke før Sony. Sukk. Og jeg som ville ha "billig" Blu-ray til våren.. Men som sagt, ryktene kommer til å svirre inntil køen står laaaaaaaaaaaaaangt nedover gata utenfor Elkjøp butikkene. Eller til Sony bekrefter det i slutten av Januar, begynnelsen av februar, at den ikke kommer faktisk. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 stemmer, dum som sony var gidde de fra seg retten til GTA, så neste GTA vil også komme på xbox 360. enda en grunn til ikke å vente. 7494452[/snapback] Nåja, Sony ga vel ikke fra seg retten til GTA akkurat. De la på bordet en god del penger i sin tid for å få tidsekslusivitet på GTA, men slik situasjonen er i dag, tror jeg de måtte ha lagt på bordet betydelig høyere summer for å få tidsekslusivitet i dag. Rockstar er ikke og har aldri vært et Sony-styrt selskap. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) stemmer, dum som sony var gidde de fra seg retten til GTA, så neste GTA vil også komme på xbox 360. enda en grunn til ikke å vente. 7494452[/snapback] Er du nå så sikker på at det var Sony som GA rettighetene til GTA bort? Trodde det va mer i retning av at Rockstar helst ville nå X-Box markedet òg (i tillegg til å igjen gi ut spillene til PC), for å derfor selge mer spill, og til slutt tjene mer penger. Men det var vel kanskje en helt absurd tankegang av meg... Edit: Baltie slo meg på tida Endret 13. desember 2006 av Shivan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Kommer det ikke noen pressemelding i.l.a. Januar så tror jeg hvertfall vi kan anta at den ikke kommer i mars. Shivan: Ja, det var nok MS som tilbydde såpass $$$ at de ikke klarte å si nei MS har betydelig mere penger enn Sony nå så de har nok råd til å kjøpe til seg mange tidligere eksklusive / tidseksklusive spill. vi så jo 2 spill tror jeg det var, for noen uker siden som gikk fra å være PS3 eksklusive til også å komme på X360. Endret 13. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er du nå så sikker på at det var Sony som GA rettighetene til GTA bort?Trodde det va mer i retning av at Rockstar helst ville nå X-Box markedet òg (i tillegg til å igjen gi ut spillene til PC), for å derfor selge mer spill, og til slutt tjene mer penger. Men det var vel kanskje en helt absurd tankegang av meg... 7494529[/snapback] ikke GA bort bokstavelig talt, men de har ikke den eksklusive retten til å få spillet først som du påpekte. Så spillet vil også komme ut på xbox og slikt samtidig. Men xbox vil også få oppdateringer slik at spillet aldri vil ta slutt påstod de. Har også hørt lignende om ps3 versjonen, men ikke noe som er bekreftet tror jeg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er nok inne på noe der ja. Tidligste vi kan vente å høre en bekreftelse fra sony på at den ikke kommer i mars er vel 30. mars i så fall. 7492176[/snapback] Mars har 31 dager Eg håper virkelig ikkje denne utsettelsen finner sted, selvom eg ikkje har råd til en PS3 rundt launch-tider Men viss dette blir tilfelle så blir vel spillutvalget litt større ved launch, og prisen blir sikkert mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg