freke Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel tredje gangen i høst dette ryktet dukker opp etter lanseringen i europa ble utsatt til mars. 7493099[/snapback] Ingen røyk uten ild heter det seg. Et rykte sony ikke klarer å kvele uansett hvor mye de prøver, kan fort vise seg å holde stikk. Dessuten, hva ville livet vært uten en god konspirasjonsteori i ny og ne? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har dere ikke noe annet å ta dere til enn å gå rundt her å hate? Spander energien på noe annet.. Eks. noe man er glad i.. Get a life.. 7493099[/snapback] Det har ingenting med hat å gjøre. Men et totalt syn over hvor mange skuffelser Sony har servert sine tilhengere, og generelle brukere som meg selv. Hadde de holdt noe av det de hadde lovet, og ikke lagt til f.eks rootkit i musikkCDene. Er heller redd for de som fortsatt ikke er kritiske til det Sony "ikke" har gjort. Enn de som "hater" Sony. Hvis ingen er kritiske, hvordan skal de bli bedre? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hvis dette stemmer kan sony sleike ræva mi. Er selv fan av sony og liker konsollene deres, men når de ikke klarer å sende ut den jævla blikkboksen snart kan de bare glemme meg som kjøper. Vurderer nå Xbox 360 sterkere enn noen gang, hadde bare så vidt tålmodighet til å vente til mars, men nå er begeret fullt. Gidder ikke vente mere. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er bare en ting å si til slike rykter:GJESP! Det er vel tredje gangen i høst dette ryktet dukker opp etter lanseringen i europa ble utsatt til mars. Samtlige har vært basert på uttalelser som enhver med over NG i engelsk fra folkeskolen har tolket dit det passer de.. FUD, viral marketing og annet snadder.. Og en ting å si om de som hiver seg på slike rykter og hater og hater: Har dere ikke noe annet å ta dere til enn å gå rundt her å hate? Spander energien på noe annet.. Eks. noe man er glad i.. Get a life.. 7493099[/snapback] Hehehehe Må vel være lov å diskutere dette, uten at visse folk her anklager folk for å være hatere? Måten enkelte her reagerer på, skremmer meg. Går det virkelig ann å elske en konsoll(som enda ikke har sett dagens lys i norske hjem) så høyt? Tror samtlige her vet at det KUN er rykter, men hvem vet? Kanskje det ligger noe i de? Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Helt siden 2005 har jeg vært fast bestemt på å kjøpe PS3, ingenting annet. Så er det utsettelse etter utsettelse, og Xbox 360 og Nintendo Wii er allerde ute. Dere taper MASSE på dette Sony, nå gjenstår det kun fanboys dessverre.e Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Etter flere feilaktige uttalelser(?) ifra Sony, vil jeg tro at min trobverdighetsprosent ligger på 0%. Klarer de å levere PS3 til Mars, kan jeg kanskje få et bedre inntrykk. Men de skal gjøre mye godt igjen, før jeg velger en PS3. Eller et annet Sony produkt. 7493090[/snapback] En temmelig unyansert uttalelse om jeg tør si det.. Av de to store stygge ulvene i konsollverdenen er ikke den ene bedre enn den andre. Man benytter seg av de samme verktøyene. Såvidt jeg vet sitter du med en 360 i stua, og dersom ideologien din hadde hatt ett fnugg av objektivitet i seg skulle en sbox 360 aldri kommet inn i ditt hjem.. MS konsentrerer seg på sitt amerikanske vis om å slenge dritt i og downplaye sin største konkurrent. Mens Sony skryter på sitt eget produkt. Jeg er muligens subjektiv i dette, men jeg er ikke i tvil om hva som gjør meg mest kvalm.. Det er forøvrig greit å skille mellom løgn eller feilaktige uttalelser som du kaller det og omstendigheter man ikke er herre over slik som dette med at markedet ikke klarer å levere nok dioder til BD spilleren.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det er vel lov å diskutere rykter vel? Vi vet jo at sony ahr utsatt europa en gang hvertfall (det er jo grunnen til at den kanskje kommer i mars)... Og vi hører jo at USA har fått halvparten av hva de er lovet... jaha... og den andre halvparten? skal den trylles fram... Utifra sonys prioriteringer er det jo helt sikkert at den andre halvparten vil bli tatt fra europa og vi sitter igjen med kanskje 1 konsoll pr. land? Sony har alltid vært arrogante ovenfor europa, men av en eller annen grunn har europa alltid elsket sony... ..endelig ser det ut til at vi også blir mer kritiske ovenfor dem... Hvorfor skal man betale 5-6000 for en konsoll som kommer over 1år etter X360? spill som er sammenlignet (feks CoD) er jo dårligere på PS3... vet jo at utviklerne ikke har fått utviklet seg på PS3 siden den er helt fersk, men alikevel... alt som sony lovet gikk jo i dass.... Sony ødelegger også for alle selskaper som er med å støtter blu-ray, pga sonys inkompetent med å produsere lesehoder som faktisk funker. hathathaaaaaat Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 håper ikke dette skjer da blir det som death row og doe(date of execution) man syker seg opp til doe og så blir den utsatt gjentar dette seg flere ganger blir man jo et nervevrak etterhvert Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sony ødelegger også for alle selskaper som er med å støtter blu-ray,pga sonys inkompetent med å produsere lesehoder som faktisk funker. hathathaaaaaat 7493225[/snapback] Get your facts straight.. Sony produserer bare en liten del av de diodene selv.. Og hat ræva av deg.. Dersom det er der du ønsker å kaste bort energien din Lenke til kommentar
hsds Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sony må bare få fingeren ut. Salget går ikke over stokk og stein i USA for tiden - så hvorfor kunne de ikke bare pushe noen konsoller til Europa? Skjønner ikke tankegangen til Sony.. De trenger de salgene de kan få for å komme seg inn i konkurransen med MS og Nintendo. Blir også veldig vanskelig for bluray å få noe fotfeste i Europa om dette stemmer. Selv om jeg personlig ikke skal ha ps3 så er jeg skuffet. Skuffet over at de kan (kanskje) gjøre slik som dette som om det er ingenting. - hsds Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 begge sider av ryktene er like lite troverdige. men alltid morsomt å diskutere 10 sider opp og ned om dette. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sony ødelegger også for alle selskaper som er med å støtter blu-ray,pga sonys inkompetent med å produsere lesehoder som faktisk funker. hathathaaaaaat 7493225[/snapback] Get your facts straight.. Sony produserer bare en liten del av de diodene selv.. Og hat ræva av deg.. Dersom det er der du ønsker å kaste bort energien din 7493284[/snapback] ehm.. var jo litt ironi i innlegget da... Legger ikke skjul på at jeg er en PS-fanboy... men blir så frustrert! Nå syns jeg sony burde kompansere for oss i europa med å legge med en HDMI kabel hvertfall.. arrrrg Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes forøvrig at det er en undertone av fanboyisme her inne hvor enhver som har et nøkternt syn på dette blir ansett som en blind fanatiker.. Jaja, verden vil bedras.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor sony nesten alltid slipper konsollene sine sist her i europa.. er det fordi usa rett og slett gnåler seg til og være før oss eller er det markedet? Endret 13. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 hvis dette stemmer kan sony sleike ræva mi. Er selv fan av sony og liker konsollene deres, men når de ikke klarer å sende ut den jævla blikkboksen snart kan de bare glemme meg som kjøper. Vurderer nå Xbox 360 sterkere enn noen gang, hadde bare så vidt tålmodighet til å vente til mars, men nå er begeret fullt. Gidder ikke vente mere. 7493144[/snapback] Jeg er faktisk helt enig med deg.! Uten om en ting. Det er at jeg gidder å vente til mars! Men det blir nok en xbox på meg hvis den blir utsatt et havlt år! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 MS konsentrerer seg på sitt amerikanske vis om å slenge dritt i og downplaye sin største konkurrent. 7493222[/snapback] Tror du blander litt no, for det du sier her beskriver Sony sin oppførsel stort sett de siste året Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 en ting jeg alltid har lurt på er hvorfor sony nesten alltid slipper konsollene sine sist her i europa er det fordi usa rett og slett gnåler seg til og være før oss eller er det markedet? 7493321[/snapback] Det koster rett og slett mer.. Analfabetene nede på kontinentet sin feil.. Spanjakkene, franskmenna, pølsetyskerne, italeanosene, underlenderene, sveitserostene osv osv.. Alle skal ha det på sin måte og sitt språk.. Lenke til kommentar
360Wii Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jau, meiner det er lite vits å lansere ein konsoll som ikkje er noko særleg betre på noko så helt plan, nesten 2 år etterpå.Eg nektar isåfall å betale 5000 kroner for ein 2 år gammal konsoll. @ Mgs: hadde SONY innrømt at det kansje blei enda ei utsettjing i Europa, hadde SONY aksjane stupt, og folk hadde dumpa dei. Såklart dei seier at alt 'er hunky-dory'. Moglegheiten er der. Og me må få lov til å spekulera me òg. 7492131[/snapback] Akkurat Med Wii og X360 på markedet, ser det dårlig ut for PS3 PS3 er ikke så etterspurt som Wii Endret 13. desember 2006 av 360Wii Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg synes forøvrig at det er en undertone av fanboyisme her inne hvor enhver som har et nøkternt syn på dette blir ansett som en blind fanatiker.. Jaja, verden vil bedras.. 7493302[/snapback] Tja, vet ikke helt hvem som har market seg sterkest på dette området jeg Lenke til kommentar
360Wii Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hva slags rettigheter har de som allerede har kjøpt en PS3 om Sony slutter å produsere flere? Kan de forlange pengene tilbake? Endret 13. desember 2006 av 360Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg