Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?


Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, meiner det er lite vits å lansere ein konsoll som ikkje er noko særleg betre på noko så helt plan, nesten 2 år etterpå.

Eg nektar isåfall å betale 5000 kroner for ein 2 år gammal konsoll.

 

@ Mgs: hadde SONY innrømt at det kansje blei enda ei utsettjing i Europa, hadde SONY aksjane stupt, og folk hadde dumpa dei. Såklart dei seier at alt 'er hunky-dory'.

Moglegheiten er der. Og me må få lov til å spekulera me òg.

7492131[/snapback]

 

 

De vil jo selvfølgelig benekte en utesettelse lengs mulig.

7492149[/snapback]

 

 

Og om det ikke er noen utsettelse på gang? Hva skulle de svart da? Blir uansett 100 % spekulering dette.

Lenke til kommentar

@ Mgs: hadde SONY innrømt at det kansje blei enda ei utsettjing i Europa, hadde SONY aksjane stupt, og folk hadde dumpa dei. Såklart dei seier at alt 'er hunky-dory'.

Moglegheiten er der. Og me må få lov til å spekulera me òg.

7492131[/snapback]

 

 

Er nok inne på noe der ja. Tidligste vi kan vente å høre en bekreftelse fra sony på at den ikke kommer i mars er vel 30. mars i så fall.

Lenke til kommentar
De vil jo selvfølgelig benekte en utesettelse lengst mulig.

7492149[/snapback]

Jau, elles hadde folk lett snudd tvert om, og gått til ''the dark side'' :)

XBOX 360 altså.

7492162[/snapback]

 

Don't underestimate the power of the dark side!

Altså Xbox 360... UNLIMITED POWER! (Så på Episode 3 i dag xD)

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at Sony går på ræva om PS3 skulle bli en flopp.

Aner ikke om de er sanne, men må si at om lanseringen skulle bli på våren/sommeren er sjansen for å få hysteri slik det er rundt wii minimal

7492156[/snapback]

 

Jeg har hørt akkurat det samme :)

7492160[/snapback]

 

Har hørt rykter om at Microsoft skal slutte å lage konsoller. De skal begynne å lage toalett i stedet for. Blir kipt å få blåskjerm på dassen når man skal drite.

 

Poenget var at disse jeg har hørt kommentarene er lite verdt uten en troverdig kilde.

Lenke til kommentar
Herregud da folkens? Når skal dere begynne å ikke ta alt for god fisk?

 

<snip>

 

Kilde

 

Jeg sier ikke at den ikke kan komme til å bli utsatt igjen, men tror ikke dette kommer til å skje.

7492130[/snapback]

Var jo forsåvidt gode nyheter, men at de var 100% on track trodde vi jo helt frem til Sony slapp bomben om utsettelsen til mars. Så at en del har lett for å tro at det blir ytterligere utsatt til september overrasker meg ikke...

Lenke til kommentar
Herregud da folkens? Når skal dere begynne å ikke ta alt for god fisk?

 

Saker er vel heller at folk har lært seg at de ikke skal ta alt Sony sier for god fisk.

Sony påstod at alt var i rute til verdenslansering med hva, 2 millioner konsoller: 2 dager etterpå -> Europa utsatt og kun 500k konsoller ved launch.

Sony sa de kom til å levere 100k til Japan og 400k til USA til launch -> 70-80k i Japan, under 200k i USA.

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar

Poenget er vel at "kilden" det er snakk om her kan være blomstern som står i vinduskarmen i stuen din. Altså null troverdighet. Sony derimot har over 0 % troverdighet når de igjen uttaler at de er on track til mars lanseringen. Hvor mange prosent troverdighet Sony har er opp til hver enkelt å avgjøre.

 

Og ikke er det sikkert at det er noen kilde i det hele tatt. Kan være ett pr stunt av en gaming side, kun for å trekke lesere inn på siden.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Om dette er tilfelle og drittmaskinen ikke leveres i mars alikevel så kjøper jeg aldri en PS3!!

Selv er jeg vel det man kaller en "PS-fanboy", men er alikevel blitt veldig kritisk til sony det siste året...

 

Har 360 og er strååålende fornøyd med den.. men den mangler en "kjæreste" i tv-racket... men om kjæresten ikke kommer i mars da nekter jeg også å støtte blu-ray... Virker som om Sony ikke helt vet hva de driver med lengre....

Er ikke Vest-Europa ganske rikt? trodde vi var en del av vesten sammen med USA og Canada... men får vi noen maskiner? vet sony hvem vi er? NEI!...

 

Var ikke europa den store vinneren når det kom til solgte PS2??

Virker på meg som om sony kjører en arogant linje ovenfor europa og hverken lytter til tall eller folk...

 

Nei, vil ikke ha Wii så ikke press den på meg :p

Lenke til kommentar

Det er bare en ting å si til slike rykter:

GJESP!

Det er vel tredje gangen i høst dette ryktet dukker opp etter lanseringen i europa ble utsatt til mars. Samtlige har vært basert på uttalelser som enhver med over NG i engelsk fra folkeskolen har tolket dit det passer de.. FUD, viral marketing og annet snadder.. ;)

 

Og en ting å si om de som hiver seg på slike rykter og hater og hater:

Har dere ikke noe annet å ta dere til enn å gå rundt her å hate? Spander energien på noe annet.. Eks. noe man er glad i.. Get a life.. :thumbup::nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...