Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?


Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

:hmm:

 

jeg vil egentlig tro at MS kan slite litt framover..

 

Det virker som noen av de viktigste folkene i toppen der har mistet kontakt med virkeligheten.

 

Det er omtrent ingen etterspørsel etter Vista, de fleste instanser har forstått at linux og open source er rimeligst og enklest til profesjonelt bruk.

(F.eks frankfiket skal bruke Linux i på alle offentlige kontorer og det ser ut som flere EU-land følger etter)

 

Dessuten er det utrykt stor bekymring over den integrerte Antivirus/firewallen.

Akkurat som Internet Explorer har blitt et enkelt mål i XP, vil denne AV bli ett stort velkommen for hackerne.

 

for å ikke snakke om hvilken tragedie Vista har blitt mtp. DRM :thumbdown: ...

 

nylig kom også MS ut med sin portable mediespiller "zune".

Denne dingzen mener jeg er ett godt eksempel på hvor "far out" MS nå er :S

 

 

Så har vi jo xbox360... som så langt har solgt dårligere enn den origanle xboxen.

Mange som trekker likhetstrekk med Sega Dreamcast, som var den siste konsollen fra sega.

 

Hvis det viser seg at både Vista og 360 flopper, så kan du banne på at MS vil gå kraftig ned i verdi

7525152[/snapback]

 

Hahaha! Min tur til å dra ting fra løse luften!

 

Klar? Ok..

 

Sony kommer til å slite fremover!

Det virker som noen av de viktigste folkene i toppen der har mistet kontakt med virkeligheten

 

Det er omtrent ingen etterspørsel etter PSP, de fleste instanser har forstått at Nintendo DS lite er rimeligst og enklest i bruk. (F.eks de eneste PSP'ene som blir solgt pr dags dato er 1.5 på Ebay)

 

Dessuten er det utrykt stor bekymring over UMD formatet.

Filmer er jo allerede borte fra hyllene, og spill rekker man aldri å prøve fordi man er fremme før det har loadet...

Hørte faktisk Sony prøvde å dele ut PSP gratis på gaten i Tokyo, men ingen ville ta de imot da de fleste allerede bærte på en DS Lite og hadde ikke plass i lommene til den store svarte klumpen!

 

Blue Ray inneholder det berømte "Sony rootkit/spyware", og hackere vil klare å kopiere VISA kortet ditt om du kobler PS3'n til Internet!

 

MP3 spilleren Sony Walkman selger ca 0.3% av det Ipod gjør... far out!

 

Jo, også har vi jo PS3 da.... som så langt har solgt dårligere enn både PS2 & PSX!

Mange som trekker likhetstrekk med N64.... som var sist da Nintendo var på toppen!

 

Om det viser seg at PS3 & Blue Ray flopper, så kan du banne på at Sony er ferdig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for å ikke snakke om hvilken tragedie Vista har blitt mtp. DRM :thumbdown: ...

 

Måtte bare kommentere en av dine utsagn i posten din. Sonys Blue Ray er jo en Posterboy på hva som kan gjøres med DRM i negativ rettning for forbrukeren.

 

Angående tema. Håper jeg den kommer i Mars eller så kommer det til å bli mange suffa ps3 fans

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar

Wow, denne tråden blir stengt snart. Tipper den ikke lever ut dagen, med dette tempoet her.

 

Har ikke lest gjennom alt som er skrevet her, siden det meste er bare tall og subjektive meninger fra fanboys,antifanboys, halvfanboys, Sony-hatere og MS-hatere.

Men kan noen oppdatere meg; Er Ps3 utsatt til september? Kan noen gi meg sikre kilder på dette, eller er hele diskusjonen rundt et tåpelig rykte satt ut av en eller annen noksagt?

Lenke til kommentar
Wow, denne tråden blir stengt snart. Tipper den ikke lever ut dagen, med dette tempoet her.

 

Har ikke lest gjennom alt som er skrevet her, siden det meste er bare tall og subjektive meninger fra fanboys,antifanboys, halvfanboys, Sony-hatere og MS-hatere.

Men kan noen oppdatere meg; Er Ps3 utsatt til september? Kan noen gi meg sikre kilder på dette, eller er hele diskusjonen rundt et tåpelig rykte satt ut av en eller annen noksagt?

7525678[/snapback]

 

Det medfører riktighet det du sier her.. Det er bare løst oppspinn og ønsketenking av enkelte..

 

Nå er det slik at dersom man drar fakta utav ræva er de som regel bedritne.. :)

 

Men det ble utrolig med mas av det ja.. :ermm:

Lenke til kommentar
*snip*

7525657[/snapback]

 

*PSP selger som aldri før, salget har gått som smurt etter ps3 lanseringen ^^

 

*UMD brukes til å distrbuere spillene på PSP formatet, filmer og spill kan også lastes ned fra PS Store da filmer ikke utgis på UMD lenger..

 

*Finnes ikke Rootkit på noen BRD som jeg har sett/hørt om

 

*Walkman telefonene eier markedet da ;)

 

*N64 stagnerte fordi de blankt nektet å gå over til CD format men heller holdt seg til cartridges, som har mye mindre plass..

Ps3 derimot innoverer med State of the art CPU og optisk drev

 

likhet kor?

 

(Kutt ned på siteringen. Trenger ikke en post som tar flere sider.)

Lenke til kommentar

Rart du ikke tar argumentene hans, da du selv som regel argumenterer på dette nivået. Likheten er vel at konsollen er kanskje dyrere en hva du får for pengene for mannen i gata. I tillegg til at det er vanskeligere/dyrere for utviklere å utvikle spill. Det er de eneste likhetene jeg ser...

 

(Trenger ikke å sitere innlegget over.)

Lenke til kommentar
Sony har driti seg ut mange ganger før.. men de har en ufattelig evne til å komme seg til tops igjen.

Som for eksempel når da?

7521856[/snapback]

Altså: Når har de "driti seg ut" for så å komme seg til topps igjen?

 

 

Det virker som noen av de viktigste folkene i toppen der har mistet kontakt med virkeligheten.

Da har de nok mye til felles med Kutaragi & Co. :(

 

Det er omtrent ingen etterspørsel etter Vista, de fleste instanser har forstått at linux og open source er rimeligst og enklest til profesjonelt bruk.

Jeg ønsker like mye som andre at Microsofts monopol skal brytes, men dette er vel litt naivt. Hvis folk ikke vil ha Vista så er det fordi de bruker XP...

 

Så har vi jo xbox360... som så langt har solgt dårligere enn den origanle xboxen.

Mange som trekker likhetstrekk med Sega Dreamcast, som var den siste konsollen fra sega.

I motsetning til Sega så har Microsoft en enorm formue de kan spytte inn i tapsprosjekter over flere tiår for å få fotfeste i et marked.

 

 

*N64 stagnerte fordi de blankt nektet å gå over til CD format men heller holdt seg til cartridges, som har mye mindre plass..

Nei, N64 "stagnerte" fordi Nintendo behandlet tredjepartsutviklere som søppel, mens Sony slo knute på seg selv for å tiltrekke seg disse. Det har ikke noe med teknologi å gjøre, men med spill.

Lenke til kommentar
Men kan noen oppdatere meg; Er Ps3 utsatt til september? Kan noen gi meg sikre kilder på dette, eller er hele diskusjonen rundt et tåpelig rykte satt ut av en eller annen noksagt?

 

Hvistnok er de nyeste ryktene (som igjen er rykter akkurat som september ryktene), at sony vil slippe ps3 allerede 3 mars.

 

Det går også rykter om at

 

* PS3 vil selges for £425 eller mindre. Mao, noe billigere enn først antatt. (Med dagens kurs er dette ca 5176 NOK, men det er umulig å si hvor mye den faktisk vil koste i Norge)

 

 

Mer rykter vedrørende launch her er at det samme dag skal sleppes en firmware update som gjør følgende :

 

multi-tasking (included will be audio/video conferencing while browsing the xmb and its features/ gameplay).

new xmb display options

new animations for audio playback.

new photo album options.

playstation store auto ressume

psp remote play advanced access option (so that you can have access to your ps3’s content anywhere that has a internet connection)

 

 

* En extension til Playstation Store kalt "Sing Store" er også planlagt lansert i mars, og her vil du kunne laste ned sanger til karaoke-spillet Sing Star.

 

 

En annen viktig ting å merke seg er jo at prisen i europa ligger mye høyere enn usa/japan uansett derfor bør sony prioritere å sende konsoller hit i fremtiden ettersom tapet pr. konsoll blir mindre sett opp mot produksjonskostnadene. (de burde vel tenkt på dette før men).

 

 

 

Ellers er det bare å lukke øynene for all hatingen her :p

 

satser 10 ville okser og et neshorn på at tråden blir stengt snart

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Så har vi jo xbox360... som så langt har solgt dårligere enn den origanle xboxen.

Mange som trekker likhetstrekk med Sega Dreamcast, som var den siste konsollen fra sega.

 

 

 

edit : kilder

http://www.1up.com/do/feature?cId=3145154&did=1

7525152[/snapback]

 

Fornuftig å bruke en artikkel som ble publisert før X360 i det hele tatt ble lansert som kilde for å gjøre påstanden din mer troverdig. Skulle tro at folk ikke hadde behov for å lese sånne artikler med ren synsing og gjetting nå som konsollen har vært ute i ett år.

Lenke til kommentar
Men kan noen oppdatere meg; Er Ps3 utsatt til september? Kan noen gi meg sikre kilder på dette, eller er hele diskusjonen rundt et tåpelig rykte satt ut av en eller annen noksagt?

 

Hvistnok er de nyeste ryktene (som igjen er rykter akkurat som september ryktene), at sony vil slippe ps3 allerede 3 mars.

 

Det går også rykter om at

 

* PS3 vil selges for £425 eller mindre. Mao, noe billigere enn først antatt. (Med dagens kurs er dette ca 5176 NOK, men det er umulig å si hvor mye den faktisk vil koste i Norge)

 

 

Mer rykter vedrørende launch her er at det samme dag skal sleppes en firmware update som gjør følgende :

 

multi-tasking (included will be audio/video conferencing while browsing the xmb and its features/ gameplay).

new xmb display options

new animations for audio playback.

new photo album options.

playstation store auto ressume

psp remote play advanced access option (so that you can have access to your ps3’s content anywhere that has a internet connection)

 

 

* En extension til Playstation Store kalt "Sing Store" er også planlagt lansert i mars, og her vil du kunne laste ned sanger til karaoke-spillet Sing Star.

 

 

En annen viktig ting å merke seg er jo at prisen i europa ligger mye høyere enn usa/japan uansett derfor bør sony prioritere å sende konsoller hit i fremtiden ettersom tapet pr. konsoll blir mindre sett opp mot produksjonskostnadene. (de burde vel tenkt på dette før men).

 

 

 

Ellers er det bare å lukke øynene for all hatingen her :p

 

satser 10 ville okser og et neshorn på at tråden blir stengt snart

7526045[/snapback]

 

Jeg vil sette mine odds på at PS3 blir lansert i Mars ettersom Sony's finansielle kalenderår faktisk skal avsluttes den tredje uken i mars, og selskapet faktisk skal ha møte med sine investorer og forklare hvordan året har gått... - investorer er frykgelig viktige for selskapet (mye viktigere enn du og jeg som kjøper en ps3 eller to) og de er egentlig mest interessert i hvordan det går akkurat nå... -så for at sony skal vise til gode tall er jo en europa launch et godt kort å vise til etter som europeere er jo ganske sultne på en ps3 nå.. -desuten kan de jo vise til at de faktisk har launch world wide..

Lenke til kommentar

edit : kilder

http://www.1up.com/do/feature?cId=3145154&did=1

 

 

haha.. den linken var vanvittig morsom :p, men det er jo en side 2 der også med positive ting om 360

 

Ser ut som ms har like mye fantasi som EA

 

Men jeg tror alikevel ikke xbox 360 vil gjøre det så dårlig. Det er godt igang, selv om det første året burde vært brukt mye bedre om de ville feie konkurrentene av banen.

 

Dessuten har ms nok penger til å kjøpe sony, nintendo og du og meg om de vil, så de kommer nok til å overleve :)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Hi hi

Vista kommer ikke til å selge ...

Ha ha ha, hå hå hå.

Hvor fjernt fra vikeligheten kan det gå ann å komme? Hva er alternativene til vista? Skal gud og hvermansen begynne å kjøre ubuntu kanskje?

 

Nesten alle nye pc'er kommer til å selges med vista og ny teknologi (DX10 noen) vil føre til at selvbyggerene vil oppgradere. I tillegg er det de aller færreste anmeldere som mener at vista ikke er bedre enn xp.

 

Når det gjelder xbox 360 som selger dårligere enn den orginale boksen så mener jeg å huske at xbox ikke hadde 10 millioner brukere på litt over 1 år, men det kan jo hende at jeg tar feil. det finnes sikkert et sitat som støtter dette på www.pslovemshate.com.

Endret av mbiof
Lenke til kommentar
Hi hi

Vista kommer ikke til å selge ...

Ha ha ha, hå hå hå.

Hvor fjernt fra vikeligheten kan det gå ann å komme? Hva er alternativene til vista? Skal gud og hvermansen begynne å kjøre ubuntu kanskje?

 

Nesten alle nye pc'er kommer til å selges med vista og ny teknologi (DX10 noen) vil føre til at selvbyggerene vil oppgradere. I tillegg er det de aller færreste som mener at vista ikke er bedre enn xp.

 

Når det gjelder xbox 360 som selger dårligere enn den orginale boksen så mener jeg å huske at xbox ikke hadde 10 millioner brukere på litt over 1 år, men det kan jo hende at jeg tar feil. det finnes sikkert et siatat som støtter dette på www.pslovemshate.com.

 

 

Fascinerende hvor langt bort fra emnet denne tråden går..

 

Denne er vel så og si mer relevant på www.lovelinuxhatewindows.com enn www.pslovemshate.com :p

Lenke til kommentar
Sony har driti seg ut mange ganger før.. men de har en ufattelig evne til å komme seg til tops igjen.

Som for eksempel når da?

7521856[/snapback]

Altså: Når har de "driti seg ut" for så å komme seg til topps igjen?

 

 

Det virker som noen av de viktigste folkene i toppen der har mistet kontakt med virkeligheten.

Da har de nok mye til felles med Kutaragi & Co. :(

 

Det er omtrent ingen etterspørsel etter Vista, de fleste instanser har forstått at linux og open source er rimeligst og enklest til profesjonelt bruk.

Jeg ønsker like mye som andre at Microsofts monopol skal brytes, men dette er vel litt naivt. Hvis folk ikke vil ha Vista så er det fordi de bruker XP...

 

Så har vi jo xbox360... som så langt har solgt dårligere enn den origanle xboxen.

Mange som trekker likhetstrekk med Sega Dreamcast, som var den siste konsollen fra sega.

I motsetning til Sega så har Microsoft en enorm formue de kan spytte inn i tapsprosjekter over flere tiår for å få fotfeste i et marked.

 

*N64 stagnerte fordi de blankt nektet å gå over til CD format men heller holdt seg til cartridges, som har mye mindre plass..

Nei, N64 "stagnerte" fordi Nintendo behandlet tredjepartsutviklere som søppel, mens Sony slo knute på seg selv for å tiltrekke seg disse. Det har ikke noe med teknologi å gjøre, men med spill.

7526038[/snapback]

 

seff har de ræva full av penger!, det er M$ jo!

 

spørsmålet er egentlig hvor store baller investorene har...

 

det er en grense for hvor mye de kan gå i rødt før ballestansen kommer..

 

jeg tipper ballestansen kommer når xbox360 offisielt er en flop

 

edit:

 

og hvem enn det er som modererer her (hint nordoleum)

 

så kan du gi F i hva jeg velger å sitere eller ikke...

 

kanskje siteringa er relevant for det jeg har å si?

 

makan til admin abuse :thumbdown:

Endret av Bradley
Lenke til kommentar
Rart du ikke tar argumentene hans, da du selv som regel argumenterer på dette nivået. Likheten er vel at konsollen er kanskje dyrere en hva du får for pengene for mannen i gata. I tillegg til at det er vanskeligere/dyrere for utviklere å utvikle spill. Det er de eneste likhetene jeg ser...

 

(Trenger ikke å sitere innlegget over.)

7526035[/snapback]

 

men dette er jo felles for alle next gen konsoller...

 

til og med ps2 var dyr å utvikle for i starten..

 

nei, argumentene holder ikke mål rett og slett...

 

bare innrøm det: N64 feila hardt pga. dyre cartridges/gammel tech

Lenke til kommentar

Heisann Bradley

Hvem tror du at "investorene" til ms er? Eierene til ms er også investorene.

Ms trenger ikke noe goodwill fra noen andre enn seg selv. For å si det på den måten ...

 

Når det gjelder topic så tror jeg at det blir release i mars for ps3 i europa. Sony tåler ikke mer dårlig pr. Hvor mange konsoller som blir tilgjengelige er derimot en annen sak ...

 

Nei nå gidder jeg ikke å kaste bort mer tid på å krangle med folk om konsoller som kanskje/mest sannsynlig kommer om en tre måneders tid. Jeg har det alt for travelt med å spille R6, GeOW ... :tease:

Lenke til kommentar
Heisann Bradley

Hvem tror du at "investorene" til ms er?  Eierene til ms er også investorene.

Ms trenger ikke noe goodwill fra noen andre enn seg selv.  For å si det på den måten ...

 

Når det gjelder topic så tror jeg at det blir release i mars for ps3 i europa.  Sony tåler ikke mer dårlig pr.  Hvor mange konsoller som blir tilgjengelige er derimot en annen sak ...

 

Nei nå gidder jeg ikke å kaste bort mer tid på å krangle med folk om konsoller som kanskje/mest sannsynlig kommer om en tre måneders tid.  Jeg har det alt for travelt med å spille R6, GeOW ...  :tease:

7526994[/snapback]

 

jadda.. men selvom man eier så har man en smertegrense, det burde du også forstå..

 

saken er at uansett om MS kunne blødd rødt i flere tiår framover så spør jo investorene seg selv: er dette gunstig?

 

man må liksom veie opp hva man har å vinne med hvor mye man har å tape

 

kos deg med å "mashe" de knappene :p

Lenke til kommentar
jeg tipper ballestansen kommer når xbox360 offisielt er en flop

 

Så underlig da at du ikke har et eneste fakta å vise til som underbygger påstanden om at 360 flopper.

 

MS tjener nå penger på hver maskin de selger.

 

MS selger mer spill til hver maskin enn noen aktør noensinne har gjort.

 

MS stod for 26% av den totale verdiskapningen i spillbransjen i USA november 2006.

 

MS har en drøss store titler på gang i 2007 som Mass Effect, Bioshock, Halo 3 og Forza 2.

 

MS setter ned prisen, mest sannsynlig andre halvdel 2007, og dette er det først og fremst Sony som vil merke.

 

MS ligger relativt godt an til å greie 10 millioner solgte innen årsskiftet.

 

 

Hvordan du kan påstå at det er et faktum at 360 flopper er derfor noe du tar rett ut av det du normalt sitter på :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...