ttt Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sony sliter, bare disse tallene sier sitt... Jaja håper at Europa går over til Wii og 360 siden sony er bare dumme nå... 7510120[/snapback] Sony har vel solgt alle PS3ane dei har sendt på marknaden til no, og framleis er det stor etterspørsel etter den. Så på akkurat det punktet kan dei ikkje klage. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er vel heller liten tvil at de som kommer av PS3 på markdet blir revet bort på dagen nei; Trur dette kommer til å vare for å si det slik. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sony sliter, bare disse tallene sier sitt... Jaja håper at Europa går over til Wii og 360 siden sony er bare dumme nå... 7510120[/snapback] Haha, sorry for at jeg måtte le. Men Sony er et SVÆRT selskap som lager fryktelig mye. Og at de har solgt mindre skyldes at de ikke har produsert mer. Etterspørselen er gigantisk og sony vil etter all sannsynlighet selge ut det meste de klarer å levere ei stund fremover også. Undersøk litt mer før du kommer med sånne påstander. Sony sine største "avdelinger": Film, mobil, video- og fotografikamera, annen elektronikk osv. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vedrørende SasaB sitt utsagn.. Hvorfor gidder man i det hele tatt å opplyse de som står bak disse unyanserte utsagnene? Man har gjort det x antall ganger uten at det spor av fornuft har rent inn selv om man har benyttet teskjei, spedbarnsskjei og det som mindre er.. Ta det for det det er, reinspikket trolling.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når jeg først leste dette bannet jeg høyt, men har roet meg litt nå. Har undersøkt litt, og ingen av mine forhandlere har gjort noen forandringer enda, ei heller hovedimportøren for PS3 i Norge. Ergo satser vi på at dette er bare nok et rykte satt i gang av de mørke krefter. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 nå er det blitt slik at den nye inn tingen å mene er at hvis du mener grafikk er viktig i et spill så er du ingen skikkelig gamer. 7505826[/snapback] Hvorfor er det så viktig å være en "skikkelig gamer"? De fleste er uansett enige om at gameplay > grafikk. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Seriøst ? Tror folk dette her ? Hvis MS noengang gir ut en 360 med hd-dvd vil formatet bare brukes til film. Spill vil være DVD. Hvis ikke ville vel ca 20 millioner som da eier 360 ikke kunne spille. Sier jo seg selv at MS aldri vil gjøre det. Snakker om skyte seg selv i foten. Jeg må si jeg er sjokkert at selv ganske opplyste folk som deg tror dette her. Trenger ikke å sitere innlegget over! 7508819[/snapback] Som eg trur eg nemnte, så er det berre ein teori eg rugar litt på. Eg seier ikkje det kjem til å skje, men eg ser heller ikkje for meg at det er umogeleg.Forøvrig hyggeleg at du meiner eg er opplyst Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 De fleste er vel enige i gameplay > grafikk, men (gameplay + grafikk) > gameplay. Virker som mange tror at det ikke er mulig å kombinere de to, og at gameplay er jokeren som slår alt - det er litt mer nyanser enn som så. Lars Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Trodde det å vere ein skikkelig gamer betydde det å faktisk ha det artig når man spiller, uavhengig av om det står Sony,MS eller Nintendo på konsollen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 De fleste er vel enige i gameplay > grafikk, men (gameplay + grafikk) > gameplay. Virker som mange tror at det ikke er mulig å kombinere de to, og at gameplay er jokeren som slår alt - det er litt mer nyanser enn som så. Lars 7513658[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ord! God grafikk kan heve spillopplevelsen min mange hakk. Og folk her omtaler "gameplay" som om det kun er en ting. Et godt gameplay er avhengig av mange faktorer. Som f.eks. spillmekanikk, grafikk, lyd, historie, karakterer, osv... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Herregud.. Sony driter på draget. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg bryr meg litwe om det skjer, for jeg skal ikke ha PS3 etter at PS2'en jeg eide holdt på å drepe spill lysten min pga alle de elendige spillene. Syntes det er kjipt for de som skal ha PS3 om de må vente. Jeg tror at det kommer ut i Mars. Løse rykter fra nettet stoler jeg ikke på Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Starcream12: whut? elendig spill. You either need to get your facts straight eller så er du forbanna kresen når det kommer til spill! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Han sa til PS2 da. At det var dårlige spill til den, og det er jeg jo forsåvidt nesten enig i, med noen unntak. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 De fleste er vel enige i gameplay > grafikk,men (gameplay + grafikk) > gameplay. Virker som mange tror at det ikke er mulig å kombinere de to, og at gameplay er jokeren som slår alt - det er litt mer nyanser enn som så. Så sant så sant.. men det er virkelig få som klarer å kombinere de to, som regel satser man for mye på en av dem (grafikk), og tenker ikke nok på gameplay. Men klarer man å få til begge deler så er det flott. Mange vil kanskje være uenige om jeg nevner zelda til wii, ettersom grafikken ikke er fotorealistisk. Men jeg må si at spillet har fin grafikk, det passer fantastisk til et eventyr spill av dette slaget, og jeg vet ikke om enda bedre grafikk ville gjort spillet noe bedre. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Han sa til PS2 da. At det var dårlige spill til den, og det er jeg jo forsåvidt nesten enig i, med noen unntak. Ps2 har vanvittig mange dårlige spill.. men de har også mange flere bra spill enn sine konkurrenter. Jeg vil strekke meg såpass at om en skal kjøpe en konsoll, og ikke er grafikk avhengig i dag, så er ps2 det beste kjøpet en kan gjøre. Med tusenvis av titler tilgjengelig er du dømt til å finne noe du liker. Mange du liker. Det beste er også at selv om ps3 er på vei inn, så er det fortsatt fantastiske spill på vei til ps2, som God of War 2 og Final Fantasy 12. For min del er det ikke rart i det heletatt at ps2 fortsatt selger mest, eller i hvertfall gjorde det for 2-3 mnd siden. Endret 16. desember 2006 av tidus2k4 Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sony sliter, bare disse tallene sier sitt... Jaja håper at Europa går over til Wii og 360 siden sony er bare dumme nå... 7510120[/snapback] Haha, sorry for at jeg måtte le. Men Sony er et SVÆRT selskap som lager fryktelig mye. Og at de har solgt mindre skyldes at de ikke har produsert mer. Etterspørselen er gigantisk og sony vil etter all sannsynlighet selge ut det meste de klarer å levere ei stund fremover også. Undersøk litt mer før du kommer med sånne påstander. Sony sine største "avdelinger": Film, mobil, video- og fotografikamera, annen elektronikk osv. 7511113[/snapback] Ikke glem de millionene av batterier sony måtte trekke tilbake pga det var fare for brann. Plus det faktumet at de selger ps3 med tap. Så om ps3 blir en flopp, og de ikke klarer å få presset blue-ray inn i de tusen hjem, vil nok sony som vi kjenner det i dag gå på en kjempesmell. Men personlig tror jeg de kunne hatt godt av det, så arogante og kyniske de har vært mot kundegruppen sin, ber de egentlig bare om bråk. Jeg vurderte en periode å forhåndsbestille ps3, men pga blue-ray og at den ble utsatt, kommer jeg nok til å kjøpe meg wii og 360 i stedet, koster uansett ikke mer enn ps3 ville kostet tilsammen. Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 nå må du stikke fingern i jorda gutt!.. utgiftene på batteriene er det sony innhenter på en uke, dette er snakk om en dråpe i havet, så her er du ute å kjøre.. nå må du huske at sony er ett multi-konsern med beina godt plantet i mange foretak. nei, disse dommedags- profesiene dine må du lengre ut på bondelandet med Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 nå må du huske at sony er ett multi-konsern med beina godt plantet i mange foretak. nei, disse dommedags- profesiene dine må du lengre ut på bondelandet med 7519564[/snapback] Det kan virke til tider som at du tror Sony er et selskap som Microsoft, som faktisk har beina godt planta i sin software avdeling og solid støtte til å kunne spytte inn i prosjekt som Xbox. Sony har ikke denne luksusen. De sliter faktisk i samtlige avdelinger, og opp til nå har spillavdelingen deres vert en som det faktisk gikk i pluss med. Dette kan forandre seg med den satsingen de gjør nå, og hvor mye de har visst at de bryr seg så intenst lite om Europa. Det virker rett og slett som at de ikke vil at Europa skal spille Sony produkter i det hele tatt, husk på Liksang PSP skandalen til Sony hvor de nektet import av PSP til Europa, hvorfor skulle de bry seg? De tjener penger til syvende og sist uansett, og Nintendo sa brydde seg ikke med det i det hele tatt selv om DS var den mest solgte konsollen der. Så at Sony utsetter til september er ikke så veldig usannsynlig med tanke på hvor mye de faktisk bryr seg om denne delen av verden. Så det er leit å se de få håpefulle som faktisk sitter igjen og ikke skjønner at noe er totalt galt med politikken til Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg