Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?


Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke-Gamerne kjøper Wii, de gamerne som blir lei av å vente kjøper 360. Kun de skikkelig Hardcore Sony-fanatikere kommer til å godta den enorme prislappen og lange ventetiden på Ps3. Og en prislapp på 5-6 000 er ikke høy WAF.

7502608[/snapback]

 

Ganske så bastant og selvsikker du er. Men du har jo din mening, og jeg har min. Vi får vel bare vente å se på hvem som har rett. Pris er så klart et moment, men tror dette er et moment som blir litt krisemaksimert. Er mye penger ute blant folk, og jeg er rimelig sikker på at det finnes nok av ikke-gamer folk som er villig til å betale den prisen, alle faktorer om PS3 tatt i betraktning. Ventetiden er så klart et problem nå i starten, men dette vil nok bedre seg om ikke så veldig lenge. :)

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Kun de skikkelig Hardcore Sony-fanatikere kommer til å godta den enorme prislappen og lange ventetiden på Ps3.

7502608[/snapback]

Jeg tror du kommer til å bli skikkelig overrasket over hvor mange skikkelige hardcore sony-fanatikere det finnes rundt omkring da :tease:

 

edit:

Pricks: De som ikke kjøper Wii går glipp av MANGE store titler, sant det. Men de fleste store exclusive-titlene til Wii lages av nintendo selv så vidt jeg vet..? Og store multiplatform-spill som spilles av hardcore-gamere blir nok kanskje ikke lagt så stor vekt på på Wii. Og grunnen er jo at Nintendo satser på en annen brukergruppe enn hardcore gamere. Merk: Jeg sier ikke at Wii ikke er for hardcore gamere, men at den er rettet mot de som ikke er hardcore gamere.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Mgs: De som ikke kjøper Wii går glipp av mange store titler der. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror slikt kun gjelder 360 og PS3. Slik du formulerer deg så tror du Wii blir mindre "verdig" som spillkonsoll.

7505735[/snapback]

 

Sier jo at de som bare kjøper Wii(de som har 1 stk spille konsoll) vil gå glipp av mange store titler. Mens en som har f.eks. pc, ps3 og Wii går glipp av få store titler(kun 360 only spill), men tipper Gates vil lansere de fleste spillene til den nye spille plattformen hans, nemlig vista.

 

Kan godt hende jeg kjøper en Wii i nærmeste framtid, men skal allikevel ha ps3 og nytt skjermkort til pc'en.

Lenke til kommentar
Mgs: De som ikke kjøper Wii går glipp av mange store titler der. Jeg skjønner ikke hvorfor du tror slikt kun gjelder 360 og PS3. Slik du formulerer deg så tror du Wii blir mindre "verdig" som spillkonsoll.

7505735[/snapback]

 

Sier jo at de som bare kjøper Wii(de som har 1 stk spille konsoll) vil gå glipp av mange store titler. Mens en som har f.eks. pc, ps3 og Wii går glipp av få store titler(kun 360 only spill), men tipper Gates vil lansere de fleste spillene til den nye spille plattformen hans, nemlig vista.

 

Kan godt hende jeg kjøper en Wii i nærmeste framtid, men skal allikevel ha ps3 og nytt skjermkort til pc'en.

7505824[/snapback]

 

Skal ha ps3 på dagen, men det er egentligt helst for mgs4. Bare lurer på hvilke andre gode titler jeg har i vente??

Lenke til kommentar

Final Fantasy XIII, Final Fantasy XIII versus, Devil May Cry 4, Metal Gear Soldid 4, Tekken, vil også anta at God of War 3 blir supert, men det er langt unna.

 

Gran turismo HD skulle bli gratis download, med 10 biler og 4 baner eller noe. Ettersom de valgte å satse på GT5 i stedet.

 

Dette er grunner for meg til å kjøpe ps3, selv om det ikke haster til launch. Det at ps3 er sikret disse spillene, sikrer alene enorme ps3 salg.

 

Andre titler som ser interessante ut er : Eyedentify som benytter seg av det nyere og mer avanserte kameraet. Heavenly sword, Killzone, Motorstorm,

 

Er en side her : http://ps3.ign.com/articles/618/618430p1.html som lister en del spill

 

Ellers er det bare å håpe ps3 får samme mengde spill som ps2, så er vi garantert mye morro :)

 

For de som syter over prisen.. håper ikke dere betalte 3000 for N64 slik jeg gjorde. Og 800kr spillet. Ps3 gir mye for pengene, det er umulig å nekte for.

 

Xbox 360 gjør også det, og den kommer fort på samme prisen om du skal kjøpe hd-dvd spilleren i tillegg.. som kun kan brukes til film :(

 

Wii er heller ikke så billig nå. 2000 er en grei pris, men den går for 2500 nesten over alt. Den er dog verdt det.. mye morro. Årets beste spill Zelda baner veien for suksess. Om wii fortseller å selge slik tror jeg nok flere utviklere vil få øynene opp og slenge seg på. Noe som er meget lovende for fremtiden til nintendo også.

 

Wii Ps3 kombo her.. rett og slett fordi det fyller alle mine spill behov :p

 

Eneste jeg håper på er at ps3 og nintendo skjerper internet delen sin. Wii sin er fin den, men nintendo er så overbeskyttende. Friend codes er fint det, men de burde åpne for å spille mer åpent.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...