Gå til innhold

Ps3 utsatt til september?

Nastro Azzurro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
High placed sources within the industry have already been tipping April as a more realistic launch window the for console. But a source has told CVG that a PS3 delay as far back as September 2007 is now far more likely, pointing the finger of delay at - yes you guessed it - "component shortages". And let's face it, you don't launch a console in summer.
Uffdå...
Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer er det ikke lenge igjen til Sony kan bare droppe hele lanseringen i Europa.. Fy fader som de guttungene styrer på.. De må skjønne at for å kunne konkurrere må du ha et produkt ute som man kan konkurrere med!

- hsds

Lenke til kommentar

Om dette er tilfelle vil jo Sony selvfølgelig benekte dette lengst mulig for å forhindre at potensielle kjøpere skal gå lei av å vente, og kjøpe en 360 eller Wii i stedet for.

De vil tape stoooooore summer om dette viser seg å stemme. Mulig vi da vil se slutten for Sony som et selvstendig selskap.

BR vil ikke kapre den kundemengden Sony er avhengig av, og spillutvikklere vil heller utvikkle for konsoller som de faktisk får solgt spill til.

X360 vs. PS3

10 mill potensielle kunder vs. 1 mill potensielle kunder....

Lenke til kommentar

Herregud da folkens? Når skal dere begynne å ikke ta alt for god fisk?

PS3 delayed in Europe until September 07?

Wednesday 13-Dec-2006 11:07 AM Source tells CVG that PS3 won't launch in Europe until September 2007 while Sony sticks to March release

Sony's head of Worldwide Studios Phil Harrison recently told Official PlayStation Magazine that he wouldn't like to make any definitive statements about the March rollout for PS3.

Sony quickly followed that up with a statement re-confirming PS3 is on track for March 2007 across Europe. But speculation of a further delay just won't go away.

High placed sources within the industry have already been tipping April as a more realistic launch window the for console. But a source has told CVG that a PS3 delay as far back as September 2007 is now far more likely, pointing the finger of delay at - yes you guessed it - "component shortages". And let's face it, you don't launch a console in summer.

When contacted this morning a Sony UK spokesperson told CVG that "We're 100 percent on track for a March release".

Kilde

Jeg sier ikke at den ikke kan komme til å bli utsatt igjen, men tror ikke dette kommer til å skje.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Jau, meiner det er lite vits å lansere ein konsoll som ikkje er noko særleg betre på noko så helt plan, nesten 2 år etterpå.

Eg nektar isåfall å betale 5000 kroner for ein 2 år gammal konsoll.

@ Mgs: hadde SONY innrømt at det kansje blei enda ei utsettjing i Europa, hadde SONY aksjane stupt, og folk hadde dumpa dei. Såklart dei seier at alt 'er hunky-dory'.

Moglegheiten er der. Og me må få lov til å spekulera me òg.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Det blir nok ikke en utsettelse... Men det er litt typisk. Alt jeg har bestillt/forhåndsbestillt blir forsinka. ABSOLUTT alt! Og jeg har forhåndsbestillt og er nr.2 på lista så jeg vil vel si at jeg er 99% sikker på å få en PS3 på release dagen!

Typisk SONY hvis den blir forsinka!

Endret av morten111340
Lenke til kommentar
Dumt for Sony dette... for hvis dette skjer så blir det Xbox360 på meg!

7492089[/snapback]

Ikkesant. Det er det som kommer til å skje med flere. De kjøper 360 istedetfor PS3. Helt greit for meg :D Kanskje Microsoft får sikret seg flere exclusives, fordi utviklere/utgivere ikke gidder å gi ut spill til PS3, fordi de ikke er interessert i å gi ut spill i kun Japan og USA :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...