rhamz Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som kan hjelpe meg, eller har noen gode tips? Er på utkikk etter en stationær cd spiller med harddisk innebygd. Gjerne en nettverksløsning for overføring av musikk direkte fra pc, mulighet for spillelister osv. Fordel med god størrelse på display så man lett kan navigere i musikk/artister/album/genre osv. Kan nesten se for meg en stationær ipod med nettverk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) En DVD opptaker har det du er ute etter. Edit: Hvis det er en ren nettverksavspiller du er ute etter,så er Slim Devices Squeezebox v3 en fin sak. Endret 13. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg tror du finner bedre svar i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=344 Lenke til kommentar
rhamz Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Har sett litt på disse før, men er mer ute etter en spiller med innebygget HD, som man slipper å koble mot en tv for å få full funksjonalitet av. Greit hvis man kunne koble opp via en pc, redigere musikk, spillelister osv, og deretter kunne operere den fullt fra spilleren. Kravet er jo da et passe display og nok knapper til å operere fullt fra konsollen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror McIntosh har en CDspiller med en 300GB harddisk men det er kanskje ikke helt din prisklasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå