sirius Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har en Plextor PX-84232 brenner som ikke ville formattere en nyere cd/rw plate. Men jeg fikk lest og hentet det som lå på platen når den var formattert på en nyere brenner. Men jeg fikk ikke kopiert noe inn. Er nyere cd/rw plater vanligvis ikke bakoverkomatible? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hei. Har samme problemet, med nyere rw plater og gamle brennern min plex 12/4/32. En firmware oppdatering kan hjelpe på men jeg har den siste på min uten at det var noen hjelp..... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 min erfaring er at det går et skille mellom brennere som takler opp til 4x r/w og de som er raskere. de som takler opp til 4x, klarer kun plater som går dit (1,2 og 4x) 4-10x plater går altså ikke å skrive på. men lesing/kopiering burde vel gå.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 På CD-RW disken som fulgte med Plextor'n min står det: "Recording on this *High Speed* disk can only be done with Recorders showing the *High Speed CD ReWritable* logo". Dette gjelder etter hva jeg har skjønt generelt for alle High Speed CD-RW disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå