Mixy Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Er ute etter andre danske komedier i denne sjangere, disse er vel laget av samme folka, og jeg har virkelig sans for filmene dems. Filmer som jeg tenker på er: - I Kina spiser de hund - Gamle menn i nye biler (I Kina spiser de hund 2?) - Adams Epler - De grønne slakterne - (Inkasso?) - (Binkende lykter?) Er ganske sikker på at det er flere (har hørt om noen, men husker de ikke). Noen som vet om disse? Takker for svar Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke komedier akkurat menneh Bleeder og Pusher-trilogien. Gode er dem! Lenke til kommentar
Fatmouse Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 "Idiotene" av Lars Von Trier er en dansk dogmefilm med elemeter av helsprø humor. Er dog noe annerledes enn de du listet opp. Likeveel verdt å se. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pusher 1 var bra syns jeg da jeg så den på kino, 2 var middels, mens treern var bare helt jævlig. Jeg så et helt annet sted i noen steder av filmen. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pusher 1 var bra syns jeg da jeg så den på kino, 2 var middels, mens treern var bare helt jævlig. Jeg så et helt annet sted i noen steder av filmen. 7519821[/snapback] word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå