Morten A Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 heisann, windows ikonene mine ble plutselig borte og firefox ikonet :S satt og spillte også går jeg ut i windows noen ganger mens jeg spiller, men da plutselig var enkelte ikoner bort som My Computer, show desktop, My Documents, Internet Explorer og Firefox. Testa adware men lite hjelp i det noen som har ide? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har du prøvd å restarta pcen? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 ja, men ikke noe som skjer er det samme uansett.. lurer på hvem denne ikon spiseren er altså hehe Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er det ikonene på skrivebordet? Høyreklikk på et tomt område av skrivebordet, velg "ordne ikoner etter" og sjekk at "Vis skrivebordsikoner" er valgt. Er det hurtigstartikonene (de ved siden av startmenyen)? Høyreklikk på et tomt omrdåde av oppgavelinjen, velg "Verktøylinjer" og sørg for at "Hurtigstart" er valgt. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 er i startmenyen, hurtigmenyen ved start, og selve skrivebordet. men det som er så rart er at det kun er windows ikoner hmm, og desverre hjalp det ikke det du sa orker ikke formatere for noen ikoner Lenke til kommentar
espux Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Opplevde faktisk noe slikt i går. Fikk løst problemet slik: Høyreklikk på dekstopen og vel properties. Velg taben Appearance og trykk Advanced. Finn Icon i listen og endre størrelsen. Min var 32 og jeg endret den til 31. Trykk Apply. Du kan evt. endre tilbake til opprinnelig størrelse etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå