jorn89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) hey. sprengte min dritt gamle sub,nå trenger jeg en ny helst me en basskasse som er lukket . pris klasse skal ikke over 1500kr . bor i tromsø ,ser helst at jeg får kjøpt det i tromsø .=) har en arizona eagle 2 kanaler som kjøre 180w rms bro koblet=) takker for svar Endret 13. desember 2006 av jorn89 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 bilstereospesialisten i tromsø selger MTX, og dette er gode saker i min mening. Men når jeg ser at forsterkern er litt liten tror jeg at du egenlig burde satse på noe som er lett drevent. De selger også noen alpine subber der, og de er ikke så helt ille heller. Vi fikk en slik til å låte ganske bra på en RF 851s. Det kan hende at den forsterkern ikke var helt mann til den oppgaven, og derfor ødela subben for deg. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 subben fikk jeg men den er vell mange år gammel.men saken var jo at den var driit bra når den funka men dn har vært horespilt helt sia dn kom til bilen av dn personen jeg fikk dn avxD Lenke til kommentar
epifant Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Et høyttalerelement er en mekanisk innretning. Det vil si at den enten funker, eller så gjør den det ikke. Selv om en høyttaler er "horespilt" i mange år, er det fremdeles ingenting i veien med den dersom den fungerer når du overtar den. Så med mindre noe har løsnet i limskjøtene er det altså DU som er ansvarlig for at den døde, ikke forrige eier Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 det var han som jeg fikk den oss som tynte den i min bil,og jeg regner med det er spolen som er svidd for når det er ikke lyd når man slår på cd spilleren og det der. men når du derimot trykker inn suben litt så får den kontakt og spiller mens man holder suben inne,når man slipper den så slutter dn og spille så noe rart er det nå.... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Om spolen hadde vært svidd hadde den ikke spilt når du trykket den inn. Sjekk litze-trådene ("ledningene" fra terminalene til selve spolen). Ikke umulig at det er dårlig kontakt i punktet hvor litzetrådene møter spoletråden. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 alt er fast tråder men de trådene som går til spolen er veldig laus men dem sitter fast enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå