Nissestadinho Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg er forelsket i mammaen til min bestekompiss.. Jeg pleier å henge mye med ham og er den jeg er dessidert mest med. En gang kom jeg til ham uten at han var hjemme. Da kom en gråtkvalt mor ut, jeg gikk inn å snakket *trøstet* henne litt, det ene førte til det andre.. Jeg bare - Wow! hva skjer ? Hun er ca 38 og jeg 17.. Kompissen min fikk høre dette og sluttet å snakke med meg.. ... Jeg er lei meg for at jeg ikke er så god venn med ham lenger, men det går ikke et sekund uten at mammaen hans er i tankene mine... Noen gode tips til hva jeg kan gjøre ? Jeg vill vere kompiss men og ha henne , er det beste som har hendt meg .. ... Hjeeelp ?! Endret 13. desember 2006 av Nissestadinho Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 er hun ikke litt gammel for deg? Og hva er det hun sier om det? sier hun at hun vil være med deg? Tror du det er fett for kompisen din, at du blir stefar? Hvor normalt er det å være sammen med ei på 38 år, mens du er 17? Lenke til kommentar
Nissestadinho Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Er den bedre ? ... I steden for å redigere meg, kan ikke du heller hjelpe ? :O Sliiter skikkeli.. Lenke til kommentar
Nissestadinho Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Jo er jo det hun er, men hun er bare sååå.. Mmm, Uimotstålig.. Hehe, er jo nett det.. er jo langt i fra fett for han.. er det som er problemet.. Hva hun sier? Vi hadde jo sex da.. så vet ikke hva hun mener.. Snakker ofte med henne og tenker på henne heeele tiden.. Vet ikke hva jeg skl gjøre.. .. Det enkleste er vell å glemme alt og bare glemme hele hun.. Men klaarer det ikke, er nesten umuli! Lenke til kommentar
nismos Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Knull i vei! Ikke hver dag en kan ta en skikkelig MILF! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Skal vi see... Nismos og NIssestadinho = Samme IP som betyr av vi har en løgner i blant oss... Permban vanker, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg