Gå til innhold

Nokia N80 lader ikke i bil

Sandemann

Anbefalte innlegg

Hei

Har en Nokia N80, som jeg nå endelig har fått oppgradert firmware på (V4.0623.0.42).

Men jeg får fremdeles ikke ladet telefonen i bil. Har kjøpt ny lader som passer til N80, og har prøvd gammel lader med den overgangen som følger med telefonen.

Ingen ting fungerer.

Har andre hatt dette problemet og fått løst det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har en Nokia N80, som jeg nå endelig har fått oppgradert firmware på (V4.0623.0.42).

Men jeg får fremdeles ikke ladet telefonen i bil. Har kjøpt ny lader som passer til N80, og har prøvd gammel lader med den overgangen som følger med telefonen.

Ingen ting fungerer.

Har andre hatt dette problemet og fått løst det?

7491449[/snapback]

Jeg bruker original billader til N80 i min bil, og den fungerer utmerket. Har du på tenninga da? :D

Lenke til kommentar

åh faen må jeg ha på tenningen :D

Fungerer ikke uansett. Om jeg kjører, står rolig eller vasker bilen :cool:

Er nok noe med hardware da. Har hatt den på service for noen mnd siden og da sa de at det var i orden, men det var det jo ikke.

Tenkte kanskje det hjalp med firmware oppgradering, men det gjorde det ikke, så da må jeg vel levere den inn på service igjen da :mad:

Lenke til kommentar
åh faen må jeg ha på tenningen :D

Fungerer ikke uansett. Om jeg kjører, står rolig eller vasker bilen :cool:

Er nok noe med hardware da. Har hatt den på service for noen mnd siden og da sa de at det var i orden, men det var det jo ikke.

Tenkte kanskje det hjalp med firmware oppgradering, men det gjorde det ikke, så da må jeg vel levere den inn på service igjen da :mad:

7492529[/snapback]

Hvis du er heldig får du den tilbake md ny N80ie FW..

Edit: Forøvrig vil jeg tipse deg om at det finnes en stor N80 tråd som du heller burde poste i. Denne posten hører neppe hjemme i kategorien programmer og spill....

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Sørg for at kontaktpunktene mellom lader og telefonens kontakt er rengjort. Bruk bommullspinne med litt alkohol eller elektronikkrens. Rengjør også kontaktpunktene på mobilholderen (hvis du har det da vel og merke)

Hvis du er som meg og har mobilen i lomma, er ihvertfall jeg nødt til å rengjøre punktene med jevne mellomrom.

Vanlig indikasjon er at telefonen viser "ladetegn" uten at den lader. Dette er forbi pinnene som verifiserer at telefonen står i en lader, ikke nødvendigs er de som de lades igjennom.

Kan være greit å sjekke før du sender den ut til det store intet. (les; reperasjon)

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...