Heineoen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hei! Er det lov med blå'e parklyspærer? Hvis man står stille blir det jo til show bruk akkurat som med neonlys... Takk!... Endret 13. desember 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Her sies det at lyset skal være hvitt. http://www.eftasurv.int/fieldsofwork/field...norwegianii.pdf Et parklys har en funksjon og kan ikke dekke seg under showbruk Søk og du vil finne... Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei!Er det lov med blå'e parklyspærer? Hvis man står stille blir det jo til show bruk akkurat som med neonlys... Takk!... 7491375[/snapback] Tror du kan få 1500,- i bot for fargede p-pærer. Jeg har grønne.. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg ble stoppet med grønne parklyspærer 1 dag etter eu godkjenning. Var nære på at jeg fikk mangellapp. Han snakket ikke om noe mulig bot, så vet ikke. Men det er vel ca 1.500,- i bot for feil lys. Jeg skulle bytte uansett da pærene hadde flasset av så mye lakk at det ikke var noe fint lenger. Du har lov å ha hvilken farge du vil mens bilen brukes i show, på samme måte som f.eks. neonlys. Men så fort du begynner å kjøre skal de lyse hvitt. En måte og trikse dette på uten om å bytte pærer ved start/stopp er å bore et ekstra hull til parklys og montere en PÅ-PÅ bryter som veksler mellom hvite og "show" parklys. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg ble stoppet med grønne parklyspærer 1 dag etter eu godkjenning. Var nære på at jeg fikk mangellapp. Han snakket ikke om noe mulig bot, så vet ikke. Men det er vel ca 1.500,- i bot for feil lys.Jeg skulle bytte uansett da pærene hadde flasset av så mye lakk at det ikke var noe fint lenger. Du har lov å ha hvilken farge du vil mens bilen brukes i show, på samme måte som f.eks. neonlys. Men så fort du begynner å kjøre skal de lyse hvitt. En måte og trikse dette på uten om å bytte pærer ved start/stopp er å bore et ekstra hull til parklys og montere en PÅ-PÅ bryter som veksler mellom hvite og "show" parklys. 7511270[/snapback] Har bare dratt på silikonhetter på parklyspærene mine jeg. Det fungerer bedre mener nå jeg. Har du noen som helst ide om hvordan jeg kan få en ekstra pære i blinklysene foran. Vi snakker om en Audi 80 B4. Vet at bl.a Audi Cabriolet kom med skarpe parklys/markeringslys i blinklysglassene. Det hadde vært shitstilig på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå