deleder Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Varier veldig. Har hørt om folk som har fått 3500 i bot. Sist gang en kamerat ble stoppa på en bensinstasjon god og full med en turborg i hånda unnskyldte han seg. Han fikk ikke noe bot, men de skrev ned navnet hans. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 De må se at du drikker. Dersom han bare holdt den åpnede flaska i hånda har han egentlig ikke gjort noe ulovlig. Men man får advarsler for slikt. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 En jeg kjenner fikk bot på 750kr for å ha drukket på en benk utenfor rimi. Han var over 18 år... syntes 3500kr hørtes sinsykt ut.. ! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Var det ikke sør i landet der politiet hadde fått beskjed om å bøtelegge folk som pissa offentlig på en lørdagskveld med 8-10k ? Mener å huske noe sånt sist sommer, sinnsvakt. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Klassen dro på tur til Praha og der gikk vi på Bar hver dag og fikk kjøpt alt, tom. Absinthe som var 70%, selv om vi ikke var 18 engang. De spurte aldri om leg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Litt mer liberal alkoholpolitikk der vet du. Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Klassen dro på tur til Praha og der gikk vi på Bar hver dag og fikk kjøpt alt, tom. Absinthe som var 70%, selv om vi ikke var 18 engang. De spurte aldri om leg. 8694417[/snapback] I praha og krakow er det heilt sjukt får kjøpe alt der, men eg drakk i praha på ein skuletur, da fekk eg 3000kr i bot av lærerene mine Lenke til kommentar
froeya Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Klassen dro på tur til Praha og der gikk vi på Bar hver dag og fikk kjøpt alt, tom. Absinthe som var 70%, selv om vi ikke var 18 engang. De spurte aldri om leg. 8694417[/snapback] Du fikk det vel også hvis du hadde blitt 10 år gammel! (Jeg bodde i Czechia for en kort tid da jeg var 16 år gammel og vi gikk på bar som du nesten bare finner på St. Pauli i Tyskland. Vi visste det ikke men det kom plutselig en kvinne som gjorde ting på scenen jeg vil ikke beskriver her! Æsj! Da var jeg virkelig litt "shocked" fordi vi var jo alle bare 15 eller 16 og nesten barn...Også hjemme hos familien jeg bodde fikk jeg sprit og øl alltid - og det altfor ofte og altfor mye fra tid til tid...) Men alkoholpolitikken i Norge skulle bli endret litt jeg synes...Den er virkelig overdreven!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå