Stones_ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har lenge ønsket meg kabel tv på rommet, men vi har bare en kabel utgang. Men så tenkte jeg: "Kanskje det finnes en slags splitter" Jeg Google'et litt og fant denne på Ebay, siden jeg helst ikke vil kjøpe av noen Tyskere på ebay lurer jeg på om det finnes noen norske netshoper eller butikker som selger slik. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 du får kjøpt denne i hvilken som helst butikk som selger TV,Radio..... eksempelvis Biltema: http://www.biltema.no/products/product.asp...6&iItemId=86419 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvor mange TV-er kan du splitte til før signalet trenger forsterkning? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvor mange TV-er kan du splitte til før signalet trenger forsterkning? 7491459[/snapback] hvor mange TVer skal du ha ?!?!.....en jeg kjenner kjøpte ny leilighet i Oslo (5-roms). han fikk tilbud om utakk i hvert rom..... tipper at det avhenger av kabel/kontakt kvalitet..... selv har jeg 3 utakk og ingen problem her. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Takker for svar. Stikker innom Biltema og kjøper den og en kabel snart. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Man kan ha opptil 4-5 uttak i et hus før man behøver en signalforsterker, jeg jobber med kabel tv. Endret 24. desember 2006 av jazzfudge Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Man kan ha opptil 4-5 uttak i et hus før man behøver en signalforsterker, jeg jobber med kabel tv. 7571517[/snapback] Bekrefter denne. Har tv signal som går igjennom prosjektor, stue TV, TV på mitt rom, TV kort hos brodern og TV på hans rom. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har fire TVer hvorav én har digital dekoder. Iflg. infoen på dekoderen ligger jeg på 70% signal når alle TVene er aktive. Har vel dessuten mye å gjøre med størrelse på hus, samt kvalitet på kabler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Kjøp kvalitet, jeg har en kabelsplitter på 3 tver og kvaliteten er elendig på tven i midten. Sånn billig greier fra clas ohlson. sikkert dårlige kabler også fra masten utenfor Endret 24. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) så lenge man kjøper ordentlig koax kabler, splitter og lignende utstyr, så slepper man problemer med dårlige signaler, bilde osv. har 4 Tv'er i huset, og ikke noe dårlig bilde på noen av dem. kabel og splittere kjøpte fattern hos en elektro-grossist, greit nok, kostet litt mer enn på clas, men det er verdt det. Endret 25. desember 2006 av just-_-me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå