Gå til innhold

Xbox 360 Core

AleksanderA

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har prøvd utallige søk her rundt på forumet, finner ikke stort ang. akkurat det jeg lurer på, så oppretter en ny tråd.

Jeg har nettopp bestilt meg Xbox 360 core. Og iogmed at jeg ikke så behovet for hverken harddisk, headset eller hd kabel, så tenkte jeg at jeg skulle spare litt penger.

Så, derfor bestilte jeg minnekort. Er det noen som har gjort det samme, og kan fortelle litt om lagringskapasitet på dette? Altså, det er 64 mb, men det sier meg ca. like lite som nasjonalsangen til Hellas gjør. Iogmed at jeg ikke vet hvor mye ting tar(lagringsfiler til spill, i hovedsak) av plass, så vil jeg gjerne finne ut av det. Noen spill tar jo mer plass enn andre, men er det sånn at jeg vil slite med plassen, hvis jeg bare skal lagre for spill?

På forhånd: Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sliter KUN hvis du kjøper Hitman: Blood Money :) Det spillet krever visst rundt 200MB. Men resten av spilla skal nok gå greit, ut i fra det jeg har fått med meg :)

EDIT: Jeg klarte meg fint med 64MB minnekort før jeg kjøpte meg HDD :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Det var planen ja. Hvilke spill er det som er verdt å spille på nettet? Har iaf kjøpt meg perfect dark zero, og dead or alive 4(Har testa begge før på 360, så for min del så var det "sikre" kjøp")

7492463[/snapback]

Hmmm... Rainbow Six: Vegas og Gears of War er jo to nye spill, som har kjempebra multiplayer :) Men det kommer jo selvsagt an på hva du liker selv :)

Lenke til kommentar

Har titta litt rundt osv, og er jo selvfølgelig veldig glad i alt som har med skytevåpen å gjøre(I en alder av 19 år, bra oppdragelse). I tillegg elsker jeg slåssing, som f.eks ninja gaiden til xbox.

Men har fått et inntrykk av at det ikke er så sinnsykt mange store titler ute og går om dagen? Gears of war skal jeg ha, men ikke enda.

Lenke til kommentar

2008 faktisk. Jaja, har ihvertfall kjøpt maskinen, venter på release da ;P

Men har aldri vært noen fan av Rainbow Six, synes det er litt for "komplisert" for et spill å være. Er for mye fiksfakseri, som bare gjør at jeg mister lysten til å spille. Enkle shoot'em ups for the win :)

Men, gears of war er verdt pengene?

Lenke til kommentar

Nei, men da er det avgjort. Kjøper det i tillegg når jeg får maskinen.

I ettertid så angrer jeg litt på at jeg ikke bestilte premium. Men det er så mye unødvendig der som jeg ikke trenger, og det er jo en del dyrere. Men jeg får lønn den 15ende, så burde egentlig bare bestilt premium. Men får heller bare kjøpe en harddisk senere. Er ikke stort verre.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Nei, men da er det avgjort. Kjøper det i tillegg når jeg får maskinen.

I ettertid så angrer jeg litt på at jeg ikke bestilte premium. Men det er så mye unødvendig der som jeg ikke trenger, og det er jo en del dyrere. Men jeg får lønn den 15ende, så burde egentlig bare bestilt premium. Men får heller bare kjøpe en harddisk senere. Er ikke stort verre.

Takk for hjelpen!

7492753[/snapback]

Gjorde det samme jeg :) Nå har jeg alt som var med i Premium pakken + mer. Minus HD-kabelen da...

Husk å legge meg til når du er klistra til skjermen da ;)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...