Gå til innhold

Mye bærbar for pengene?

NevroMance

Anbefalte innlegg

Hei. Skal finne en bærbar til mine foreldre, og snubblet over denne og syntes den så ut som veldig mye for pengene. Er dette bare meg eller var det en god pc til en billig penge? Hvordan er byggekvaliteten til Fujitsu? Noe nevneverdig knirking osv?

Noen med noen bedre alternativer i denne prisklassen? Skal for det meste brukes til surfing, chatting og litt Sims2 spilling av min søster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hverken mye eller lite for pengene, men akkurat som man kan forvente i den prisklassen. FSC (som er en annen produsent enn fujitsu, selv om F'en i FSC står for nettopp fujitsu) lager jevnt over gode bærbare som ikke skiller seg mye ut, de er hverken bedre eller dårligere enn andre maskiner.

Hvis maskinen for det meste skal stå i ro holde byggekvaliteten lenge, skal den være mye på farten (da mener jeg MYE) vil den nok bli preget av slitasje som knirking, slark, sprekker og riper i chassiset (men dette er likt for alle bærbare i denne prisklassen).

Ytelsen holder og vel så det til den bruken du beskriver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Komplett ukens tilbud

er en mye bedre pc til en knallpris :) største forskjell er jo skjermkort som gruser X1100. husk også at asus maskinene kommer med bæreveske samt optisk mus :)

har også webcam integrert samt hakket bedre prosessor.

fordelen med Fujitsu er at du får gratis oppgradering til Windows Vista når dette kommer.

må jo nesten påstå at Asusen så mye bedre ut :) Asus er også en anerkjent produsent av bærbare maskiner. god byggekvalitet. så du velger om dette er verd 2k mer noe jeg mener den er :)

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Hmmm... Hvordan er egentlig dette skjermkortet? ATI Mobility Radeon X1100. Finner det ikke i skjermkortguiden for bærbare, kan hende jeg bare leter dårlig da, er litt småtrøtt. Noe dere kan plassere det over/under i den guiden så jeg får en liten pekepinn?

7497012[/snapback]

Det er et veldig svakt skjermkort hvis du ønsker å spille så du får evt ta valget der etter....

Lenke til kommentar
Hei. Skal finne en bærbar til mine foreldre, og snubblet over denne og syntes den så ut som veldig mye for pengene. Er dette bare meg eller var det en god pc til en billig penge? Hvordan er byggekvaliteten til Fujitsu? Noe nevneverdig knirking osv?

Noen med noen bedre alternativer i denne prisklassen? Skal for det meste brukes til surfing, chatting og litt Sims2 spilling av min søster.

7491034[/snapback]

Kjenner ikke til den fra fujitsuen, men om søstra di maks skal spille sims 2 trenger du minimalt med grafikk-kraft. Jeg ville kanskje vurdert denne: http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...srsinspn_1501_2 God byggekvalitet ifølge tester, litt bedre grafikk-kort, den er stillegående og batterilevetiden er meget god, over 6 timer ved lett bruk om du velger det største batteriet. Husk å sette garantien til hente og bringe (du har uansett 5 års reklamasjon) og velge det største batteriet, om du velger engelsk windows så får du gratis vista-oppgradering :) Om du kan lese tysk så har du en test av den her: http://www.notebookcheck.com/Test-Dell-Ins...ook.2440.0.html

Endret av Delavar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...