Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 I et anfall av kreativitet, mekket vi på SO-tråden sammen disposisjonen til en film. Den er bygget på min påkjørsel i februar, og handler om en hest, eieren til hesten, to vogntog, et tog og en knekt skalle. Pluss en fødende dame Arinomi: The Assault Starring: Arinomi (Himself) Neppe (Horse) Juliess (Horse's owner) B-real (Random guy who watches it all, Old lady) Teovina (Arinomi's net lover) WhiteDragon (Lady giving birth, Lady's dad) NgZ (Truck and Train driver) Original Soundtrack: Creed - With Arms Wide Open Opeth - Ghost of Perdition Dimmu Borgir - Unorthodox Manifesto Elton John - I Ran Over You One Day Producer: Teovina Director: Arinomi Written by: Arinomi, Eplefe, Neppe and Juliess Denne tråden er til for å diskutere denne filmen, bygge på plotten, og ha det moro med det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Flott, flott! Får jeg ha Neppe i bånd, siden han er hesten min? (litt ekkelt at han skal bite deg i skallen så den knekker, men hey) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Om jeg gidder når jeg kommer hjem, så skal jeg skrive en liten historie "mANUS" Julie; Neitakk. Ikke no bondage her. Endret 13. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Du må ha på ham sånn.. Ting som du bruker på hester som jeg ikke husker navnet på. Dette kommer til å bli kult. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hodelag? Eller sal? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Starring: Arinomi (Himself) Neppe (Horse) Juliess (Horse's owner) B-real (Random guy who watches it all, Old lady) Teovina (Arinomi's net lover) WhiteDragon (Lady giving birth, Lady's dad) NgZ (Truck and Train driver) Weee jeg er med! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Starring: Arinomi (Himself) Neppe (Horse) Juliess (Horse's owner) B-real (Random guy who watches it all, Old lady) Teovina (Arinomi's net lover) WhiteDragon (Lady giving birth, Lady's dad) NgZ (Truck and Train driver) Weee jeg er med! 7491125[/snapback] Grattis Vi må få det naturlig, så du må ut på byen og bli gravid i dag Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi må få det naturlig, så du må ut på byen og bli gravid i dag Da blir jeg første mannlige gravide, yay! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Begge deler, Julie. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Begge deler, Julie. 7491162[/snapback] Enig Du rir jo gjennom byen, må jo ha riktig utstyr Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg kan hverken se at dette er seriøst eller noe annet enn intern humor for en håndfull mennesker. Ta det i SO, skal man seriøst lage en film så ta det i filmkategorien Dette er ikke annet enn en miniSO og da blir det slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg