Gå til innhold

6610 er kommet!! :)

M-lady

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg hentet 6610'n min på Nokia Store (Byporten, Oslo) onsdag 20.11. Da hadde de visstnok bare fått inn 3 stk, og jeg rasket med meg den siste.

Er veldig fornøyd med den så langt. Genial oppløsning på skjermen.

Ellers følger det med lader, handsfree og cd med programvare.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis, har de fått bort noen av barnesykdommene som er på 7210 da. Siden den ble sluppet såpass lenge etterpå. Jeg håper i hvert fall det, når tlf ettersigende skal være helt like. Ell så kan det jo også hende at Nokia 7210 i dag, vil ha mindre feil enn 6610, fordi den har vært lenger på markedet, og man da har fått tilbakemeldinger og forhåpentligvis gjort forderinger på 7210. Men jeg satser på 6610!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har no ventet på denne i snart 3 mnd. og i følge nokias informasjonsdirektør begynte dei å sende ut telefonane i midten av november. Her er svaret eg fekk då eg etterlyste telefonane. Dette svaret fekk eg 27/11.

Produkten började leveraras för ett par veckor sedan . Från förra veckan ska den finnas i butiker. Vi har alltid en period i början då det finns en något begränsad volym som levereras men den accelereras hela tiden.

Jag har dock inga uppgifter på vilken distributör och vilka återförsäljare som har köpt in telefonerna.

Jag beklagar att du har fått vänta så länge.

Med vänlig hälsning

Nilla Peterson

Endå er det ubekrefta leveringsdatoer på dei fleste webshopane eg har vært innom.

Er begynt å bli lei dei stadige utsettelsane til Nokia.

[ Denne Melding var redigert av: reidhu på 2002-12-06 20:19 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...