M-lady Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Endelig! Nå har jeg fått beskjed fra Nokia om at 6610 endelig er kommet. Ventetiden er over! :smile: Blir jo nesten som julaften, dette... Lenke til kommentar
JZA Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Når blir den levert til butikkene da ? Det som er interssant. Er jo flere steder de har hatt såkalte tester av den, så at den er kommet er det vel ingen tvil om. Min neste mobil det vettu! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har sett at Klart Svar butikkene har reklamert med den i media allerede, men pcutstyr.no har ikke fått den inn eller hørt noe om det enda. Men den kan jo ikke være langt unna nå? Det er min neste telefon også nemlig... :smile: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Yey :smile: Håper den kommer nå, men har enda tilgode å se noen som har en bekreftet leveringsdato... Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Andreasn, du virker som du vet hva du snakker om her... Vet du også hva slags utstyr som føler med 6610'en? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Vet og vet.... En lader følger vel med :wink: Ifølge ITAvisen får vi også en handsfree, og en cd med programvare for å kommunisere med telefonen. Det er vel alt. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei. Jeg hentet 6610'n min på Nokia Store (Byporten, Oslo) onsdag 20.11. Da hadde de visstnok bare fått inn 3 stk, og jeg rasket med meg den siste. Er veldig fornøyd med den så langt. Genial oppløsning på skjermen. Ellers følger det med lader, handsfree og cd med programvare. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Heldiggris, må innrømme at jeg er litt misunelig.... :smile: Håper å få min om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 6610 er jo helt lik 7210 utenom dekselen. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Forhåpentligvis, har de fått bort noen av barnesykdommene som er på 7210 da. Siden den ble sluppet såpass lenge etterpå. Jeg håper i hvert fall det, når tlf ettersigende skal være helt like. Ell så kan det jo også hende at Nokia 7210 i dag, vil ha mindre feil enn 6610, fordi den har vært lenger på markedet, og man da har fått tilbakemeldinger og forhåpentligvis gjort forderinger på 7210. Men jeg satser på 6610! Lenke til kommentar
reidhu Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har no ventet på denne i snart 3 mnd. og i følge nokias informasjonsdirektør begynte dei å sende ut telefonane i midten av november. Her er svaret eg fekk då eg etterlyste telefonane. Dette svaret fekk eg 27/11. Produkten började leveraras för ett par veckor sedan . Från förra veckan ska den finnas i butiker. Vi har alltid en period i början då det finns en något begränsad volym som levereras men den accelereras hela tiden. Jag har dock inga uppgifter på vilken distributör och vilka återförsäljare som har köpt in telefonerna. Jag beklagar att du har fått vänta så länge. Med vänlig hälsning Nilla Peterson Endå er det ubekrefta leveringsdatoer på dei fleste webshopane eg har vært innom. Er begynt å bli lei dei stadige utsettelsane til Nokia. [ Denne Melding var redigert av: reidhu på 2002-12-06 20:19 ] Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er også ganske lei av å vente. Siden jeg bestilte telefonen har leveringen blitt utsatt 4 eller 5 ganger, minst... Er jeg heldig har jeg den før jul... Lenke til kommentar
reidhu Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 http://www.easypc.no har fått den på lager til 4099,- Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 HEI!!!! jeg lurer på om noen vet om man kan bruke 7210 og 6610 coverene om hverandre???? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå